02 / 05 / 2024

Alo 181 hattı

Alo 181 hattı

Elazığ'daki 6.8'lik depremin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi ALO 181'i arayanların sayısı yüzde 45 arttı...

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor!

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor. ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor.

ALO 181 en çok kentsel dönüşüm için aranıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi ALO 181 'i yılın ilk on ayında 149 bin vatandaş ararken, Kentsel dönüşüm aramalarında geçen yıla göre yüzde 127 artış olduğu belirtildi.

En fazla çevre cezası Ege’ye kesildi!

Çevre Şehircilik ve Tapu hattı ALO 181’e gelen ihbar ve şikâyetler neticesinde, şikâyete konu olan işletmelere toplam 1 milyon 67 bin 693 TL tutarında ceza kesildi.

Kentsel dönüşüm hakkında merak edilenler!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının kurduğu Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattı'na vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Vatandaşlar kentsel dönüşüm hakkında bilgi almak için Alo 181'i soru yağmuruna tuttu.

Alo 181 hattına geçen yıl hava kirliliğiyle ilgili 3 bin 119 çağrı ulaştı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, geçen yıl yapılan 11 bin 537 denetimde hava kirliliğine neden olduğu tespit edilen 527 tesise 10 milyon 798 bin lira ceza verildi

Alo 181 çevre duyarlılığını artırdı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirilen "Alo 181" çağrı merkezi, en çok İstanbul'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu.

Alo 181'e en çok dönüşüm soruldu!

Alo 181" çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı. Çağrı merkezi en çok İstanbul, İzmir ve Ankara'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu.

Alo 181, kentsel dönüşümü hızlandırdı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Altyapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürü Vedad Gürgen, kentsel dönüşüm çalışmaları kapsamında 'Alo 181'in çok önemli olduğunu belirtirken, dönüşümü hızlandırdığını söyledi...

Alo 181 hattına en çok sorulan soru kentsel dönüşüm oldu!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde hizmet veren Alo 181 Çevre ve Şehircilik Hattına 8 ayda 60 bin çağrı geldi. En çok çağrı İstanbul’dan gelirken, en çok merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu...

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Carrefour'da çamaşır deterjanları indirime girdi: 10 kg Rinso 149,90 TL'ye, 7 kg ALO 181,01 TL'ye düştü

Carrefour indirimlerine devam ediyor. Birçok ürünün fiyatları düşerken toz çamaşır deterjanlarında da fiyatlar indirime girdi. Rinso, OMO, ALO, Peros, Ariel gibi pek markada fiyatlar düştü. İşte Carrefour indirimli deterjan fiyatları...

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Emlak beyan değeri online alınabilecek!

Gerek koronavirüs gerekse de işlem sahiplerinin memnuniyeti için tapuda fiziki işlem başvuruları sona eriyor. Yapılacak başvurular, internet yoluyla 7/24 esasına göre ‘web- tapu’ ve  ‘Alo 181’ üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

Binasının dayanıklılığını merak eden ALO 181'i aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ALO 181 hattını İzmir depremi sonrasında arayan vatandaşların en çok merak ettiği konu "binasının riskli olup olmadığı ve zeminin sağlamlığı" oldu.

Deprem sonrası riskli yapılara ilişkin bilgi almak isteyenler ALO 181'i arıyor!

Elazığ'daki 6.8'lik depremin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi ALO 181'i arayanların sayısı yüzde 45 arttı...

Depremden sonra 32 bin kişi Alo 181’i aradı!

İstanbul’da Silivri merkez üssünde gerçekleşen 5.8’lik deprem, vatandaşlarda büyük korkuya sebep oldu. Deprem sonrası ALO 181 Çağrı Merkezi’ni, hasarlı bina bildirimi ve kentsel dönüşüm ile ilgili toplam 31 bin 819 kişi aradı…

Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili çok fazla soru geliyor. Sizler için gelen en sık 5 soruyu sizler için derledik. İşte Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru...

ALO 181'e riskli yapı müracaatı arttı!

İstanbul Kartal'da 6 Şubat'ta Yeşilyurt Apartmanı'nın çökmesinin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezine gerçekleştirilen riskli yapı müracaatı ciddi oranda arttı. 

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

İmar Barışı için özel hat kuruldu!

İlginin her geçen gün arttığı İmar Barışı'nda, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı vatandaşlarla birebir iletişim kuruyor. Bakanlık ayrıca yine bakanlığın çağrı merkezi olan Alo 181'i de sürece dahil etti...

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181 hattı Haberi

Alo 181 hattı

Merkez üssü Elazığ ilinin Sivrice ilçesi olan 6,8 büyüklüğündeki depremin sonrasında Çevre ve Şehircilik Bakanlığına bağlı ALO 181 Çağrı Merkezi'ne gelen aramalarda yüzde 45 artış yaşandı.

Anadolu Ajansı muhabiri Zehra Aydın Turapoğlu'nun edindiği bilgiye göre, çevresel sorunlar, kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına yönelik 2013 yılından bu yana çözüm odaklı hizmet sunan Bakanlığın çağrı merkezi "ALO 181" hattıyla binlerce vatandaşın talep, beklenti ve şikayetleri çözüme kavuşturuldu.

Elazığ-Sivrice'de meydana gelen 6,8'lik depremin ardından ALO 181, Elazığ ve Malatya'dan 1234 çağrıya cevap verdi.

Riskli yapılardaki hasar tespit çalışmalarına ilişkin bilgi almak isteyenler aramaları sonucu ALO 181'e gelen çağrılarda yüzde 45 artış oldu. 

Vatandaşlar deprem korkusu yaşamadan daha güvenli yapılarda oturma isteklerini aktardı ve yasalar çerçevesinde riskli yapılarla ilgili neler yapılabileceğine ilişkin bilgi aldı.  

Deprem mağdurları,...