21 / 12 / 2024

Alo Tapu çağrı merkezi

Alo Tapu çağrı merkezi

İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.

Tapu beyanını unutanlara ağır ceza geliyor! 

Tapu sahiplerini yakından ilgilendiren yeni düzenleme, taşınmaz beyanını yapmayanlar için ağır cezalar getirildiği açıklandı.Buna göre, 2 Ağustos 2024 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan ve yürürlüğe giren kanun değişikliği ile, uygulanacak ceza, önceki 95 TL seviyesinden 3.500 TL'ye çıktı.

Tapu işlemleri vatandaşı çilenden çıkardı! ATEM Başkanı'ndan tapu dairelerindeki uzun işlemlere çözüm çağırısı!

Mesken, işyeri, arsa ve arazilerin alım satım işlemleri ilgili tapu müdürlüklerinde yapılıyorken tapu dairelerinde işlemlerin uzun sürmesinden vatandaşlar şikayetçi.  Ankara Tüm Emlakçılar Esnaf Odası (ATEM) Başkanı Hakan Akçam çözüm çağrısında bulundu.

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Tapu sahiplerine son çağrı! Bugün ödeme yapmazsanız büyük cezalar kapıda!

Tapu sahiplerini yakından ilgilendiren önemli bir çağrı yapıldı. Son tarih olarak 31 Mayıs 2023 tarihi verilmişti. Eğer ödeme yapılmazsa işte yapılacaklar!

Kentsel dönüşümden ev alanlara çağrı: Tapu harcını geri alın!

Hukukçular, dönüşüm kapsamında yapılan binalardaki tüm harç, vergi ve ücretlerden muaf tutulma durumunun 10 Aralık 2018’deki mevzuat değişikliği ile yoruma tamamen kapatıldığını söylüyor ve ödeme yapanlara paralarını geri almaları yönünde çağrıda bulunuyor...

Sakaya'ya Alo 183 ve 144 çağrı merkezi kurulacak!

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı İslam: "Sakarya'da "Alo 183 ve 144" çağrı merkezi kurulacağı bilgisini veren İslam, "Pilot uygulamaya başladık. İnşallah nisan ortasında açılışını yapacağız." dedi.

Alo Tapu Hattı'nda randevu sistemi büyük ilgi görüyor!

“ Alo Tapu Hattı ” ile “ Online Randevu Sistemi ”ni hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo tapu zaman israfını da önledi!

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce'nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezine 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen "Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi" hizmetinden vatandaşlar memnun kaldı.

Alo Tapu zaman israfını önledi!

İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.

Alo Tapu Hattı ile işlemler daha hızlı yapılıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’ nın ALO 181 Çağrı Merkezi ’ne eklenen “ Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi ” ile işlemler artık daha hızlı yapılıyor.

Tapu çağrı merkezi telefon numarası kaç?

Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi, 15 Eylül 2014 tarihinde hizmete girdi. Peki, Tapu çağrı merkezi telefon numarası kaç? Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezinden nasıl bilgi alınıyor?

Tapu çağrı merkezi numarası kaç?

15 Eylül 2014 tarihinden itibaren hizmete giren tapu çağrı merkezi ile internet üzerinden online alınabilen randevu talepleri artık telefondan alınabilecek. Peki, tapu çağrı merkezi numarası kaç?

Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi hizmete girdi!

Bakanlık, yeni kurulan çağrı merkezi ile Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesini amaçlıyor.

Alo Tapu çağrı merkezi Haberi

Alo Tapu çağrı merkezi

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.


7/24 hizmet esasına göre görev yapan çağrı merkezi, Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi sağlanıyor.


 Çağrı merkezinin hizmete açıldığı günden bu yana iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı.


 Buna göre çağrı merkezini Tapu ve Kadastro konularında toplam 2 bin 63 kişi ararken bu aramaların % 96’sı bilgi, % 3’ü şikâyet % 1’ini ise ihbarlar oluşturdu.


 ALO Tapu Hattı en fazla, konut sektörünün de çok canlı olduğu İstanbul’dan arandı. İstanbul’un ardından en fazla...