Alo Tapu çağrı merkezi Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.
7/24 hizmet esasına göre görev yapan çağrı merkezi, Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi sağlanıyor.
Çağrı merkezinin hizmete açıldığı günden bu yana iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı.
Buna göre çağrı merkezini Tapu ve Kadastro konularında toplam 2 bin 63 kişi ararken bu aramaların % 96’sı bilgi, % 3’ü şikâyet % 1’ini ise ihbarlar oluşturdu.
ALO Tapu Hattı en fazla, konut sektörünün de çok canlı olduğu İstanbul’dan arandı. İstanbul’un ardından en fazla...