27 / 11 / 2024

Alo Tapu Hattı tapu randevu sistemi

Alo Tapu Hattı tapu randevu sistemi

"Alo Tapu Hattı ile "online randevu sistemini hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Binasının dayanıklılığını merak eden ALO 181'i aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ALO 181 hattını İzmir depremi sonrasında arayan vatandaşların en çok merak ettiği konu "binasının riskli olup olmadığı ve zeminin sağlamlığı" oldu.

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Çevre ve Şehircilik'ten kentsel dönüşüm hattı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının vatandaşlarla birebir iletişim kurmak ve sorunlara çözüm üretmek için Alo 181 hattı kurdu. Kentsel Dönüşüm kapsamında evini yenilemek için arayan vatandaşlar ise daha çok kredi-faiz destekleri ve kira yardımları konusunda bilgi aldı.

Alo 181'e en çok kentsel dönüşüm soruldu!

Vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro, çevresel konularda soru ve sorunlarının çözüm merkezi Alo 181 hattı oldu.

Ümraniye Necip Fazıl'daki düşük imar, dönüşümü yavaşlatıyor!

Seçildiği günden beri Alo Muhtar hattıyla mahallelerin sorun ve şikayetlerini anında cevaplayarak sorunları çözüme kavuşturan Ümraniye Necip Fazıl Mahalle Muhtarı Kadir Delbalta, muhtarlık çalışmalarını ve İstanbul'daki muhtarların sorunlarını anlattı.

Alo TOKİ hattı ile TOKİ kampanyalarından haberdar olun!

TOKİ'nin projeleri ve başvuru koşulları ile kentsel dönüşüm gibi konularda bilgi sahibi olmak isteyenler, "444 86 54" numaralı "Alo TOKİ" hattını arayabilecek.

Mimarların, Fatma Güldemet Sarı memnuniyeti!

Çevre ve Şehircilik Bakanı mimar olunca alo 181’e tebrik telefonları yağmaya başladı. Vatandaşların memnuniyeti bakanlığın 7/24 hizmet veren ve merkezi Trabzon’da bulunan ‘Alo 181 Hattı’na yapılan aramalara da yansıdı.

İnternet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Tapu dairesinde taşınmaz tapu devir işlemleri için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu dairesindeki işlemler için Alo 181 hattından ya da internetten randevu alınabiliyor. Peki, internet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

ALO 181'de son zamanlarda sorulan sorular neler?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi “ALO 181”i vatandaşlar en çok kentsel dönüşüm için aradı. Hattı en çok kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına ilişkin konularda bilgi edinmek için arıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Alo Tapu Hattı tapu randevu sistemi Haberi

Alo Tapu Hattı tapu randevu sistemi

"Alo Tapu Hattı ile "online randevu sistemini hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Eylül ayının 15'inden itibaren ALO 181 Çağrı Merkezi yoluyla tapu ve kadastro konularında randevu işlemleri artık bir telefonla alınabiliyor. 


ALO 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda bilgi, şikayet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor. ALO 181'e tapu ve kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor. Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı. Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu...