alo tapu hattı Haberi
Eylül ayının 15'inden itibaren ALO 181 Çağrı Merkezi yoluyla tapu ve kadastro konularında randevu işlemleri artık bir telefonla alınabiliyor.
ALO 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda bilgi, şikayet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor. ALO 181'e tapu ve kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor.
Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı. Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu yönelttiği bazı sorular ise şöyle: "Veraset ve intikal işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz? Konut alım ve satımında harç ve vergi miktarları ne...