20 / 11 / 2024

Alo Tapu numarası

Alo Tapu numarası

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce'nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezine 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen "Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi" hizmetinden vatandaşlar memnun kaldı.

Alo Tapu zaman israfını önledi!

İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.

e-Devlet web tapu kaydı sorgulama nasıl yapılır? İşte birkaç tıklama ile anında ücretsiz ada parsel sorgulama sistemi...

Gayrimenkul sahipleri, tapu sorgulamalarını hızlı ve pratik bir şekilde öğrenebilmek için e-Devlet sistemi üzerinden T.C. numarasıyla işlem yapabiliyor. 

IBAN numarasını e-Devlet’e tanımlatanların hesabına haziran ayında para yatacak!

SGK bir son dakika duyurusu yaparak e-Devlet sisteminden ya da ALO 170'i arayarak IBAN numarasını giren vatandaşların hesaplarına para yatacağını duyurdu. PTT'ye gitmeden ödemelerini almak isteyen kişiler bu gelişmenin ayrıntılarını merak etmeye başladı.

e-Devlet’ten IBAN numarasını girenlerin hesabına para yatacak!

SGK o ödemeler için duyuru yaparak e-Devlet’ten ya da ALO 170'i arayarak IBAN numarasını giren kişilerin hesaplarına para yatacak. PTT'ye gitmek gerek kalmadan ödemelerini almak isteyenler konunun ayrıntılarını merak etmeye başladı.

Tapu dolandırıcılığına 'kısa mesaj' ile önlem!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürü Mehmet Zeki Adlı, "Vatandaşlarımız taşınmazları üzerinde başlatılan işlemlerden anında haberdar olmak için e-Devlette 'Tapu Telefon Bilgileri Beyan' kısmından cep telefonu numarasını kaydetmeli" dedi.

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181'e en çok kentsel dönüşüm soruldu!

Vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro, çevresel konularda soru ve sorunlarının çözüm merkezi Alo 181 hattı oldu.

İnternet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Tapu dairesinde taşınmaz tapu devir işlemleri için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu dairesindeki işlemler için Alo 181 hattından ya da internetten randevu alınabiliyor. Peki, internet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

ALO 181'de son zamanlarda sorulan sorular neler?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi “ALO 181”i vatandaşlar en çok kentsel dönüşüm için aradı. Hattı en çok kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına ilişkin konularda bilgi edinmek için arıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Alo 181 Tapu randevuya büyük ilgi!

2014 yılı Eylül ayından bu yana Tapu ve Kadastro konusunda da vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından Nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Ada pafta parsel numarasından adres bulma işlemleri!

Bir taşınmaz malın tapu bilgileri kapsamında ada, pafta ve parsel numaraları yazıyor. Ada pafta parsel numarasından adres bulunabiliyor. Peki, bu numaralar ile adres nasıl bulunur? İşte ada pafta parsel numarasından adres bulma işlemleri..

Alo Tapu numarası Haberi

Alo Tapu numarası

Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikayetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Çağrı merkezinin hizmete açıldığı günden bu yana iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı. Buna göre çağrı merkezini tapu ve kadastro konularında toplam 2 bin 63 kişi ararken, bu aramaların yüzde 96'sı bilgi, yüzde 3'ü şikayet, yüzde l'ini ise ihbarlar oluşturdu. 

ALO Tapu Hattı en fazla konut sektörünün de çok canlı olduğu İstanbul'dan arandı. İstanbul'un ardından en fazla arama yapılan iller sırasıyla Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin oldu. Vatandaşların yaptığı bilgi amaçlı aramalarda en çok sorduğu sorular ise şöyle: "Kentsel dönüşüme katıldık, tapu harçlarından da muaf mıyız? 

Taşınmazımızın satışı...