21 / 12 / 2024

alo tapu telefonu

alo tapu telefonu

İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.

Alo tapu hattı numarası!

Tapu Bilgi Edinme Sistemi, "Bilgi Edinme Hakkı Kanunu" gereğince bilgi ve belge talep etmek için kullanılıyor. Tapu ile ilgili şikayet, danışma ve talepler için alo tapu hattı da kullanılabiliyor..

Tapu dolandırıcılığına 'kısa mesaj' ile önlem!

Tapu ve Kadastro Genel Müdürü Mehmet Zeki Adlı, "Vatandaşlarımız taşınmazları üzerinde başlatılan işlemlerden anında haberdar olmak için e-Devlette 'Tapu Telefon Bilgileri Beyan' kısmından cep telefonu numarasını kaydetmeli" dedi.

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181'e en çok kentsel dönüşüm soruldu!

Vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro, çevresel konularda soru ve sorunlarının çözüm merkezi Alo 181 hattı oldu.

Tapu ve parsel sorgulama işlemleri MEGSİS ile cepte!

Akıllı cep telefonu olanlar için tapu ve parsel sorgulama işlemlerini kolaylaştıran bir uygulama hazırlandı. Uygulamayı telefonlarına indirenler, parsel konumu, tapu alanı ve pafta bilgilerine hızlı bir şekilde ulaşılabilecek.

İnternet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Tapu dairesinde taşınmaz tapu devir işlemleri için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu dairesindeki işlemler için Alo 181 hattından ya da internetten randevu alınabiliyor. Peki, internet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

ALO 181'de son zamanlarda sorulan sorular neler?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi “ALO 181”i vatandaşlar en çok kentsel dönüşüm için aradı. Hattı en çok kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına ilişkin konularda bilgi edinmek için arıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Alo 181 Tapu randevuya büyük ilgi!

2014 yılı Eylül ayından bu yana Tapu ve Kadastro konusunda da vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından Nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

ALO 181 hedefe ulaştı!

Çevre, Şehircilik, Tapu ve Kentsel Dönüşüm hakkında gelen çağrıları karşılayan Alo 181 hattı vatandaşların dertlerine çözüm oluyor. Vatandaşlar hava, su, toprak kirliliği, atıklar ve gürültü şikâyetlerini ilgili birimlere iletebiliyorlar.

Tapuda randevu dönemi büyük ilgi gördü!

Tapuda randevu dönemi büyük ilgi gördü. 'Alo Tapu Hattı' ile 'online randevu sistemini' hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığının bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Tapuda randevu dönemi rahatlığı!

Tapuda randevu dönemi rahatlığı başladı. " Alo Tapu Hattı " ile "online randevu sistemini" hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo Tapu Hattı kullanımında artış yaşandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın eylül ayında işleme aldığı ‘Alo Tapu Hattı’ ile ‘Online Randevu Sistemi’nin kullanımında artış var...

alo tapu telefonu Haberi

alo tapu telefonu

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.


7/24 hizmet esasına göre görev yapan çağrı merkezi, Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikâyetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesi sağlanıyor.


 Çağrı merkezinin hizmete açıldığı günden bu yana iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı.


 Buna göre çağrı merkezini Tapu ve Kadastro konularında toplam 2 bin 63 kişi ararken bu aramaların % 96’sı bilgi, % 3’ü şikâyet % 1’ini ise ihbarlar oluşturdu.


 ALO Tapu Hattı en fazla, konut sektörünün de çok canlı olduğu İstanbul’dan arandı. İstanbul’un ardından en fazla...