21 / 12 / 2024

Alo Tapu

Alo Tapu

Tapuda randevu dönemi rahatlığı başladı. " Alo Tapu Hattı " ile "online randevu sistemini" hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo tapu zaman israfını da önledi!

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce'nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezine 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen "Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi" hizmetinden vatandaşlar memnun kaldı.

Alo Tapu zaman israfını önledi!

İdris Güllüce’nin talimatıyla ALO 181 Çağrı Merkezi’ne 15 Eylül tarihinden itibaren eklenen “Tapu ve Kadastro Çağrı Merkezi” hizmetinden ötürü vatandaşlar Bakanlığın bu uygulamasına teşekkür ediyor.

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181'e en çok kentsel dönüşüm soruldu!

Vatandaşların kentsel dönüşüm, tapu ve kadastro, çevresel konularda soru ve sorunlarının çözüm merkezi Alo 181 hattı oldu.

İnternet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

Tapu dairesinde taşınmaz tapu devir işlemleri için öncelikle randevu alınması gerekiyor. Tapu dairesindeki işlemler için Alo 181 hattından ya da internetten randevu alınabiliyor. Peki, internet üzerinden tapu randevu nasıl alınır?

ALO 181'de son zamanlarda sorulan sorular neler?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi “ALO 181”i vatandaşlar en çok kentsel dönüşüm için aradı. Hattı en çok kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına ilişkin konularda bilgi edinmek için arıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Alo 181 Tapu randevuya büyük ilgi!

2014 yılı Eylül ayından bu yana Tapu ve Kadastro konusunda da vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından Nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

ALO 181 hedefe ulaştı!

Çevre, Şehircilik, Tapu ve Kentsel Dönüşüm hakkında gelen çağrıları karşılayan Alo 181 hattı vatandaşların dertlerine çözüm oluyor. Vatandaşlar hava, su, toprak kirliliği, atıklar ve gürültü şikâyetlerini ilgili birimlere iletebiliyorlar.

Tapuda randevu dönemi büyük ilgi gördü!

Tapuda randevu dönemi büyük ilgi gördü. 'Alo Tapu Hattı' ile 'online randevu sistemini' hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığının bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Tapuda randevu dönemi rahatlığı!

Tapuda randevu dönemi rahatlığı başladı. " Alo Tapu Hattı " ile "online randevu sistemini" hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo Tapu Hattı kullanımında artış yaşandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın eylül ayında işleme aldığı ‘Alo Tapu Hattı’ ile ‘Online Randevu Sistemi’nin kullanımında artış var...

Alo Tapu Hattı ile online randevu alınabiliyor!

"Alo Tapu Hattı ile "online randevu sistemini hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo Tapu Hattı'nda randevu sistemi büyük ilgi görüyor!

“ Alo Tapu Hattı ” ile “ Online Randevu Sistemi ”ni hizmete alan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın bu uygulamasına vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.

Alo Tapu Haberi

Alo Tapu

Eylül ayının 15'inden itibaren ALO 181 Çağrı Merkezi yoluyla tapu ve kadastro konularında randevu işlemleri artık bir telefonla alınabiliyor. 

ALO 181 Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet verme esasına göre kuruldu. Bu hat sayesinde telefonla randevunun yanı sıra aynı zamanda bilgi, şikayet ve ihbarlar, hizmetin iyileştirilmesi işlemleri, tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülüyor. ALO 181'e tapu ve kadastro konusunda özellikle telefonla randevu alma konusunda gelen aramalar her geçen ay artarak devam ediyor. 

Geçtiğimiz ay merkez en fazla İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin illerinden arandı. Vatandaşların hattı ararken en fazla merak ettiği ve bilgi sorusu yönelttiği bazı sorular ise şöyle: "Veraset ve intikal işlemlerini nasıl gerçekleştirebiliriz? Konut alım ve satımında harç ve vergi miktarları ne...