01 / 05 / 2024

Apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur

Apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur

Apartman yönetiminde alınan kararların belge niteliği taşıması açısından yönetim defterinin oluşturulması gerekiyor. Peki bu apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur? İşte yanıtı...

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

Sembol Apartman Site Tesis Yönetim Hizmetleri Ticaret Anonim Şirketi Kadıköy'de 50 bin TL sermaye bedeli ile Sinan Kara tarafından kuruldu.

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Avenue İş Merkezi Apartman Ve Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Hüseyin Fatih Erdönmez tarafından kuruldu.

Konut sitesi aidatlarına asgari ücret oranında artış kapıda! Tesis yönetim sektörü tepkili!

Asgari ücrete yapılan yüzde 34'lük yükselişin, apartman ve site aidatlarına da aynı oranda zam olarak yansıtılması ile ilgili hazırlıklar, tesis yönetim sektörü tarafından tepkiye neden oldu. 

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Doğa Apartman Site Yönetim Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Halil Çelen tarafından kuruldu.

Apartman yönetim süreçleri tek platformda toplanıyor!

FinTech girişim kurucusu Insha Ventures, hayata geçirdiği  online tahsilat platformu Kozmos ile apartman yönetim süreçlerini tek çatı altında toplamaya hazırlanıyor.

Apartman yöneticiliği için gerekli evraklar!

Apartmanda yönetim için, kat malikleri kurulu toplantısında seçim yapılıyor. Peki apartman yöneticiliği için gerekli evraklar nelerdir? İşte tüm merak edilenler...

Bina yönetim planı örneği!

Kanun kapsamında bina yönetim planı, bütün kat maliklerini bağlayan bir sözleşme hükmüne sahip olurken, apartmanın yönetim tarzını, kullanma maksat ve şeklini gösteriyor. Peki bina yönetim planı nasıl hazırlanıyor? İşte bina yönetim planı örneği...

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi kuruldu!

216 Apartman Ve Site Yönetim Çözümleri Limited Şirketi bugün Kadıköy'de 10 bin TL sermaye bedeli ile Serra Kahyaoğlu tarafından kuruldu.

Siteler için yönetim planı nasıl hazırlanır?

Posta yazarı Tamer Heper 'Apartman yönetirken, apartman yönetim planının elimizin altında olması gerekiyormuş. Tapuya sordum, ‘yok’ dediler. Biz yönetim planını nereden elde edeceğiz?' sorusunu cevapladı.

İSHAR Yönetim, Samsun'un yaşam kalitesini yükseltiyor!

İSHAR Yönetim, sunduğu profesyonel apartman ve site yönetimi hizmetiyle ilin yaşam kalitesini her geçen gün yükseltiyor.

2 maddede apartman yönetim planı!

Avukat Kadir Kurtuluş ile Stajyer Avukat Elif Hamzaçebi 'apartman yönetim planı' konusunu kaleme aldı. İşte 2 maddede apartman yönetim planı...

Apartman yöneticisi masrafa katılır mı?

Posta yazarı Tamer Heper, bir okuyucusunun '30 dairelik apartmanda, apartman giderleri toplanıyor. Yöneticimiz bu giderlerden muaf tutuluyor. Yapılan masraflara yönetici ortak mıdır? Yönetim kurulundaki denetçi ve yardımcıların onayıyla, yönetici bu masraflardan muaf olabilir mi?' sorusunu yanıtladı

14 maddede site yönetim defteri!

Konut Siteleri Yönetimleri Danışmanı Nihat Dönmez Emlakkulisi.com okurları için "site yönetim defteri" konusunu kaleme aldı. İşte Dönmez'in o yazısı...

Apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur Haberi

Apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur

Apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur?

Apartman yönetimi kapsamında tutulmakla zorunlu olan defter, apartman yönetim defteri olarak nitelendiriliyor. Genel Kurul karar defteri de denen bu defterin noterden onaylatılması gerekiyor.  


Genel kurul defterinde alınan kararlar ve kat maliklerinin sorumlulukları yazılıyor. Ve her yeni kararda tekrar ilgili notere gidilip, bu sayfaların da onaylatılması gerekiyor.


Apartman yönetim defteri herhangi bir hukuki anlaşmazlık çıktığında genel kurul karar defteri mahkemeye sunuluyor.


Defterin kaybolması durumunda yeni apartman yönetim defteri nasıl oluşturulur?

Apartman yönetim defterinin kaybolması durumunda ise hemen yeni bir defter alınması ve noterden onaylatılması gerekiyor. Geçmişe yönelik kaybolan defterde kayıtlı bulunan kararlar, noterdeki kayıtlardan temin edilebiliyor.



Işıl Seren...