27 / 12 / 2024

apartman yönetimi şartları

apartman yönetimi şartları

Apartmanda sekiz veya sekizden fazla bağımsız bölümün bulunması halinde yönetimin oluşturulması ve bu yönetimin belli zamanlarda toplantı yapması zorunlu oluyor. Peki, apartman yönetimi toplantı şartları neledir?

Apartman yöneticiliği kanunu nedir? Apartman yöneticiliği ücreti hesaplaması!

Apartman sakinlerinin ortak kararıyla seçilen apartman yöneticiliğini kanunu bulunur. Apartman yöneticiliği yapacak kişilerin, bu kanuna uymaları gerekir. Yöneticinin, apartman yöneticiliği kanununa uyması hem kendisi için hem de yönetimi devraldığı bina yönetimi için faydalıdır.

Apartman yöneticisi olmak için gerekli şartlar neler?

Apartman yöneticisi olmak için gerekli şartlar neler? Kimler apartman yönetici olabilir? Apartman yöneticisini kim seçer? İşte tüm merak edilenler...

Montajekip Apartman Yönetimi Hizmetleri Ve İnşaat Dekorasyon Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Montajekip Apartman Yönetimi Hizmetleri Ve İnşaat Dekorasyon Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 100 bin TL sermaye bedeli ile Şevval Deniz Keser tarafından kuruldu.

Boğaziçi Apartman Site İş Merkezi Yönetimi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Boğaziçi Apartman Site İş Merkezi Yönetimi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Ataşehir'de 10 bin TL sermaye bedeli ile Emrah Emre, Munise Gamze Gökmen ve Ömer Erdem ortaklığında kuruldu.

Bankalar, site ve apartman yönetimi kredisi verebilir mi?

Bankalar, "site yönetimi", "apartman yönetimi" kredisini gündemine almalı. Site ve apartman yönetimleri, bankaların sağlayacağı krediyle nakit akışını yönetebilir.

Daimi Apartman Ve Site Yönetimi Limited Şirketi kuruldu!

Daimi Apartman Ve Site Yönetimi Limited Şirketi kuruldu.

Apartman görevlilerinin şartları iyileştirilmeli!

Konut-Sen Başkanı Uğur Gözel, koronavirüs sebebiyle 'Evde kal' çağrılarına uyan vatandaşların, apartman görevlilerine sorumluluk dışı işler yüklediklerini belirtti ve 'Apartman görevlilerinin şartları iyileştirilmeli' çağrısında bulundu...

Emlak Yönetimi'nden Ankara'da satılık gayrimenkuller!

Çankaya Mahallesi Pembe Köşk Konut Sitesi'nde ve Kültür Mahallesi Özlem Apartmanı'ndaki gayrimenkuller Emlak Yönetimi tarafından satışa çıkarıldı...

8 soruda apartman yöneticisi!

Kat Mülkiyeti Kanunu'nda da belirtildiği gibi site ya da apartmanlar da şartlar uyuyorsa mutlaka yönetici bulunması gerekiyor. Peki apartman yöneticisi aidat öder mi? Apartman yöneticisi ne zaman değişir? diyorsanız işte yanıtı...

Apartman yönetimi toplantısı nerede yapılır?

Apartman yönetimi toplantısı, yılda bir defadan az olmamak üzere yönetim planında gösterilen zamanlarda, eğer böyle bir zaman gösterilmemişse, her takvim yılının ilk ayı içinde toplanıyor. Peki, apartman yönetimi toplantısı nerede yapılır?

Apartman yönetimi toplantı şartları!

Apartmanda sekiz veya sekizden fazla bağımsız bölümün bulunması halinde yönetimin oluşturulması ve bu yönetimin belli zamanlarda toplantı yapması zorunlu oluyor. Peki, apartman yönetimi toplantı şartları neledir?

Apartman yönetimi için yapılması gerekenler!

Bir apartmanda ilk apartman yönetimi Kat Mülkiyeti Kanunu kapsamında yer alan hükümlere göre kuruluyor. Peki, bir apartman yönetimi için yapılması gerekenler nelerdir? Apartmana yönetici nasıl seçilir?

Apartman yönetimi toplantı çağrısı nasıl yapılır?

Apartmanlarda kat malikleri kurulu, yılda bir defadan az olmamak toplanmak zorunda oluyor. Toplu yapılarda ise kurullar, en geç iki yılda bir defadan az olmamak üzere toplanıyor. Peki, apartman yönetimi toplantı çağrısı nasıl yapılır?

apartman yönetimi şartları Haberi

apartman yönetimi şartları

Apartman yönetimi toplantı şartları!

Apartmanda sekiz veya sekizden fazla bağımsız bölümün bulunması halinde yönetimin oluşturulması zorunlu oluyor. Yönetimin belli zamanlarda toplantı yapması ve gayrimenkul hakkında bazı kararlar alması gerekiyor.


Peki, bir apartmanda toplantı nasıl, nerede ve kaç kişiyle yapılır? Apartman yönetimi toplantı şartları nelerdir?


Apartman yönetimi toplantı şartları

- Kat malikleri kurulu, yılda bir defadan az olmamak üzere yönetim planında gösterilen zamanlarda, eğer böyle bir zaman gösterilmemişse, her takvim yılının ilk ayı içinde toplanır. 


-Toplu yapılarda ise kurullar, en geç iki yılda bir defadan az olmamak üzere yönetim plânlarında gösterilen zamanlarda, böyle bir zaman gösterilmemişse, ikinci takvim yılının ilk ayı içinde toplanır.


-Önemli bir sebebin çıkması halinde, yöneticinin veya denetçinin veya kat maliklerinden üçte birinin istemi üzerine ve toplantı için istenilen tarihten en az onbeş...