17 / 11 / 2024

avm cirosu 2015 raporu

avm cirosu 2015 raporu

AVM Ciro Endeksi, nisan ayında yüzde 19,6 yükseldi. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) açıklamasına göre, AYD ile Akademetre Research tarafından ortaklaşa oluşturulan AVM Endeksi'nin nisan ayı sonuçları açıklandı.

AVM'lerin 2023 yılı cirosu ikiye katlandı! Metrekare başına toplam ciro 89 bin 432 TL oldu!

Alışveriş merkezi metrekare verimliliğini düzenli biçimde analiz eden AVM Endeksi verilerine göre, alışveriş merkezi metrekare cirosu 2023 yılında bir önceki seneye göre nominal değerde yüzde 99,6 arttı.

3. çeyrekte AVM cirosu rekor kırdı!

Cushman & Wakefield 2017 3.Çeyrek Gayrimenkul Pazar Analizleri Raporu'nu bugün açıkladı. Rapora göre parakende sektöründe büyüme 3. çeyrekte de devam edecek. 

AVM Ciro Endeksi Aralık'ta yüzde 16,1 arttı!

Aralık 2015’te AVM Ciro Endeksi yüzde 16,1 arttı… 2015 yılı endeks artışı yüzde 13,8… AVM endeksi 2015 sonuçları değerlendirildiğinde ise endeksin 2014 yılına oranla yüzde 13,8’lik bir artışla 182 puana ulaştığı görülmüştür.

Korupark AVM 2015 değerleme raporu yayınlandı!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı'nın bugün Kamu Aydınlatma Platformunda yaptığı açıklamada Korupark AVM 2015 Yıl Sonu değerleme raporunu yayınladı.

Torium AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu!

Torunlar, şirket portföyünde yer alan Torium AVM 2015 Yıl Sonu değerleme raporu, Sermaye Piyasası Kurulu'nun III-48.1 Sayılı Gayrimenkul Yatırım Ortaklıklarına İlişkin Esaslar Tebliğinin 40.maddesi uyarınca yayınladı.

Mall Of İstanbul AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu!

Torunlar Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı şirket portföyünde yer alan Mall Of İstanbul Alış Veriş Merkezi'nin 2015 Yıl Sonu değerleme raporunu yayınladı. İşte Mall of İstanbul AVM 2015 sonu değerleme raporu..

Yeşil GYO 2015 Güzelşehir AVM değerleme raporunu yayınladı!

Yeşil Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. tarafından KAP'a yapılan açıklamaya göre Yeşil GYO 2015 Güzelşehir AVM değerleme raporunu yayınladı.

Pera GYO 2015 Sümerpark Avm değerleme raporunu yayınladı!

Pera Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı tarafından bugün Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yapılan açıklamaya göre 2015 Sümerpark Avm ve ofis projesi değerleme raporunu yayınladı!

Akbatı AVM'nin 2015 sonu değerleme raporu yayınlandı!

Akiş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Esenyurt Akbatı Alışveriş ve Yaşam Merkezi'ne ilişkin 2015 sonu değerleme raporunu yayınladı. İşte Akiş GYO'nun değerleme raporu ...

Gebze Center AVM'nin 2015 değerlemesi yayınlandı!

Doğuş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı "Gebze Center AVM, Otel ve Ek Binalar Projesine" ilişkin olarak Reel Gayrimenkul Değerleme A.Ş. tarafından hazırlanmış olan değerleme raporunu yayınladı.

TSKB Pendorya AVM 2015 değerleme raporunu yayınladı!

TSKB Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş Kamuyu Aydınlatma Platformu'na yaptığı açıklamada TSKB Pendorya Alışveriş Merkezi'nin 2015 değerleme raporunu yayınladı. İşte Pendorya AVM 2015 değerleme raporu...

Muğla Mallmarine AVM'nin 2015 değerleme raporu!

İş Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Muğla İli, Marmaris İlçesi, Kemeraltı Mahallesi, 119 ada, 2 Pafta, 24 Parsel'de yer alan Mallmarine AVM'nin değerleme raporunu yayınladı.

AVM'ler 2015'i 95 milyar TL'lik ciro ile kapatacak!

AYD Yönetim Kurulu Başkanı Belgü: "Alışveriş merkezlerinde bu yıl cirolar her ay artış gösterdi. 2014 yılını 75 milyar lira ile kapatan sektör, 2015 yılını muhtemelen 90-95 milyar liraya ulaşan bir ciro ile kapatacak" dedi.

avm cirosu 2015 raporu Haberi

avm cirosu 2015 raporu

Her ay düzenli olarak yayınlanan verilere göre ciro endeksi nisanda geçen yılın aynı ayına göre yüzde 19,6 artarak 165 puana ulaştı. AVM'lerdeki kiralanabilir alan metrekare başına düşen cirolar nisanda bir yıllık dönemde 27 puan yükseldi ve verimlilik metrekare başına 630 TL olarak hesaplandı.Verimlilik, İstanbul'da 740 TL, Anadolu'da ise 556 TL oldu. 


Geçen vılın nisan ayı ile karşılaştırıldığında 2015 Nisan döneminde kategoriler bazında en yüksek artış yüzde 39 artışla AVM'lerdeki diğer alanların cirolarında gerçeldeşti. Geçen yıla göre, endeks genel kategoride yüzde 20, giyim kategorisinde yüzde 16, yiyecek kategorisinde yüzde 15, ayakkabı-çanta kategorisinde yüzde 10, teknoloji kategorisinde yüzde 9 artış kaydederken, hipermarket kategorisinde ise değişim yaşanmadı. Ziyaret sayısı endeksi ise bir yıllık periyotta yüzde 4,21 artış gösterdi. AYD Başkanı Hulusi Belgii konuya...