avmlerin 2013 cirosu Haberi
Sıcak havanın etkisiyle kasım ayında alışveriş yapmayan tüketici, soğuk hava ve yılbaşı için kesenin ağzını açtı. Mağazaların cirosu yüzde 15 arttı. İndirim ve kampanyalar devreye girdi.
Perakende sektörü yılbaşı alışverişinin artmasıyla hareketli günler yaşıyor. Kurban bayramından sonra özellikle gıda piyasasında düşen satışlar, bu ay itibarıyla yeniden canlandı. Hazır giyimde ise kasım ayında havaların sıcak geçmesi nedeniyle olan satışlar, soğuk havanın etkisiyle ertelenen talepleri devreye soktu. Şirketler, bu ayın ilk 10 gününde geçen yılın aynı dönemine göre cirolarını yüzde 10 artırdı. Ay sonunda ise yüzde 15'lik artış hedefleniyor.
İNDİRİMLER DEVREYE GİRDİ
Şirketler hem kış hem de yılbaşına özel indirimleri başlattı. Bu dönemde kampanya yarışına da giren perakendeciler indirimli üründen, hediye çekine, bedava akaryakıt kuponundan, eve çiçek gönderimine kadar birçok alanda tüketiciyi çekmeye çalışıyor....