23 / 12 / 2024

Ayaş Tüneli bitiyor mu

Ayaş Tüneli bitiyor mu

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 ilçe belediye başkanı kollardı sıvadı. Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları tünelin tamamlanması gerektiğini bildirdi.

Ayaş Tüneli'nin akıbeti TBMM gündeminde!

Yapımına 1976'da başlanan Ayaş Tüneli'nin akıbeti meclis gündemine taşındı. Saadet Partili Karaduman, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

11 soruda Dolmabahçe-Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli Projesi!

Dolmabahçe Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli’nin ilk ayağı olan Maçka Parkı'nda etüt çalışmalarına başlandı. İşte, 11 soruda Dolmabahçe-Levazım-Baltalimanı-Ayazağa Tüneli Projesi..

Yeni Zigana Tüneli'nde son durum ne?

Tarihi İpek Yolu güzergâhında Doğu Karadeniz ve Kafkasları, Ortadoğu ve İran’a bağlayan Trabzon- Gümüşhane karayolu üzerinde bulunan Yeni Zigana Tüneli’nin Trabzon ayağında da çalışmalara başlandı.

Belkahve Tüneli'nde ışık göründü!

İzmir-İstanbul arasını 3,5 saate düşürecek dev otoyol projesinin İzmir ayağında yapımına başlanan viyadükler tamamlanırken; 1605 metrelik Belkahve Tüneli'nde de ışık göründü.

Avrasya Tüneli 15 ay sonra tamamlanacak!

Asya ve Avrupa'yı ilk defa deniz tabanının altından karayoluyla birbirine bağlayacak projenin çalışmaları yoğun bir şekilde devam ediyor. Avrasya Tüneli'nde son 15 aya girildi.

Avrasya Tüneli'nde son 15 ay!

Dünyanın en iyi mühendislik projelerinden olan ve İstanbul Boğazı'nı karayolu tüp geçişiyle aşacak olan Avrasya Tüneli Projesi çalışmalarında son 15 aya girildi.

Honaz Dağı Tüneli 2016'da açılacak!

Ekonomi Bakanı ve Denizli Milletvekili Nihat Zeybekci, Denizli-Antalya Çevre Yolu Projesi'nin en önemli ayağı olan Honaz Tüneli inşaatında incelemede bulunup, yetkililerden bilgi aldı.

Ayaş Tüneli banliyö seferlerini bekliyor!

Yapımına 70'li yıllarda başlanan ancak yarım bırakılan Ayaş Tüneli için 4 ilçe belediye başkanı tarafından hazırlanan çalışmanın ardından DDY de banliyö seferleri için olumlu rapor hazırladı.

Ayaş Tüneli inşaatında son durum!

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 ilçe belediye başkanı kollardı sıvadı. Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları tünelin tamamlanması gerektiğini bildirdi.

Limak, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı!

Limak, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı. Limak İnşaat, Kuzey Irak ve Türkiye'yi bağlayacak Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını bitirdi. Proje, Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamlayarak tünelin iki tarafını birleştirdi.

Limak‘ın tüneli 2015‘te Irak ticaretini uçuracak!

Limak‘ın tüneli 2015‘te Irak ticaretini uçuracak. Türkiye-Irak arasındaki geçişi kolaylaştıracak tünel tamamlanıyor. 3,6 km'lik tünelle Irak-Türkiye ticareti 2015’te çok daha güvenli ve hızlı hale gelecek.

Limak İnşaat Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı!

Limak İnşaat Gali-Zaho Tüneli'nin kazısını tamamladı. Limak İnşaat'ın, tasarım ve yapım işini 158 milyar Irak dinarı teklifle kazandığı Gali-Zaho Tüneli’nin iki tarafının birleştirilmesi için tören yapıldı.

Avrasya Tüneli 2016 sonuna yetişecek!

Ulaştırma Bakanı Lütfi Elvan, Ağustos 2017 ’de bitmesi planlanan ‘Avrasya Tüneli’nin 2016 sonuna yetişeceği müjdesini verdi. Tünelden geçiş ücreti 4 dolar + KDV olarak belirlendi.

Ayaş Tüneli bitiyor mu Haberi

Ayaş Tüneli bitiyor mu

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 üçe belediye başkam kollardı sıvadı. Tünelin tamamlanması gerektiğini bakanlık yetkililerine bildiren Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları altına imzalarım attıkları tünelle ilgili taleplerini Kalkınma Bakanlığı ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na gönderdi. 


SIKINTILARA SEBEP OLUR 

Başkanlarca bakanlığa gönderilen talep metninde, "Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan içerisine alan ve Tarihi İpek Yolu üzerinde bulunan bu bölgenin gerek sağlık ve gerekse sanayi açısından gelişmekte olduğu da bilinmektedir. Nüfus yapışırım, gelişen sanayinin ve bölgeye gelen ziyaretçi sayısının gittikçe arttığı göz önüne alınacak olursa ulaşımın sadece karayolu üe ve tek bir hat üzerinden yapılması üeride sıkıntılara sebep olacağı da bir gerçektir. Ayrıca sıkışan kent potansiyelinin daha geniş arazilere sahip bu hat üzerine...