23 / 12 / 2024

Ayaş Tüneli inşaatında son durum

Ayaş Tüneli inşaatında son durum

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 ilçe belediye başkanı kollardı sıvadı. Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları tünelin tamamlanması gerektiğini bildirdi.

Türkiye inşaat malzemesi sanayisi 2024 yılında yüzde 5 büyüyecek!

Türkiye İMSAD (Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği) tarafından 56’ncı kez düzenlenen ‘Gündem Buluşmaları’nda önemli değerlendirmeler yapıldı. Söz konusu buluşmada Türkiye inşaat malzemesi sanayisinin 2024 yılında yüzde 5 büyüyeceği belirtildi.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin inşaatında son durum ne?

2018'de inşaatına başlanan Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin yapımı devam ediyor. Tünelin ulaşıma önemli alternatif olacağını dile getiren Prof. Dr. Halit Özen, tünelin inşaatının tamamlanmasıyla  çevre kirliliğinin azalacağını dile getirdi.

Yurt dışında öne çıkan Türk inşaat şirketleri belli oldu!

Yurt dışında kurulu en büyük 50 Türk şirketi belli. Peki yurt dışında kurulu en büyük Türk inşaat şirketleri hangileri? İşte o şirketler...

Honaz Tüneli inşaatında bulundu! Güzergah değiştirildi!

Denizli'nin Pamukkale ilçesinde inşaatına devam edilen Honaz Tüneli'nin bağlantı yolu güzergahında 2 bin yıllık yerleşim yeri bulundu. Projenin güzergahı değiştirildi.

Trabzon'da tünel inşaatında akıma kapılan işçi yaşamını yitirdi!

Trabzon Maçka'da tünel inşaatında çalışırken elektrik akımına kapılan işçi hayatını kaybetti...

Türk inşaat sektörü projelerini zamanında, bütçesinde ve kaliteyle yapıyor!

Limak Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ebru Özdemir, "Türk inşaat sektörü de dünyanın her tarafında bunu yapıyor. Türk inşaat sektörünün projeleri çok daha tercih ediliyor" dedi.

Türkiye Otomobili’nin fabrika inşaatında son durum ne?

Türkiye'nin Otomobili Girişim Grubu'nun (TOGG) yerli otomobilinin üretileceği fabrika inşaatında çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. TOGG tarafından yapılan açıklamada inşaatta şu ana kadar 100 bin metreküp kazı yapıldığı, 9 bin 400 zemin güçlendirme kolonu üretildiği ve 46 bin ton çimento kullanı

Konya Meram İlçe Halk Kütüphanesi inşaatında sona gelindi!

Konya Meram Belediyesi tarafından inşa edilen Meram İlçe Halk Kütüphanesi inşaatında sona gelindi.

Kızılcahamam Tüneli inşaatında sona gelindi!

Yapımı devam eden Kızılcahamam Tüneli inşaatı ve Ankara-Kazan  yol yapım çalışmalarında son aşamaya gelindi.

Zonguldak Mithatpaşa Tünelleri inşaatında sona gelindi!

Zonguldak’ta kent trafiğinin rahatlatılması için 2013 yılında yapımına başlanan Mithatpaşa Tünelleri inşaatında sona yaklaşıldı. Tünellerle beraber 30 dakikalık ilçe yolu 5 dakikaya düşecek.

Kırklareli halk kütüphanesi inşaatında son durum!

Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Ahmet Misbah Demircan, Kırklareli halk kütüphanesi inşaatında incelemelerde bulundu...

Bulgaristan'ın tünel inşaatı ihalesine 3 Türk şirketten teklif!

Bulgaristan Hükümeti, Shipka kasabasında yapılacak karayolu tüneli inşaatı için teklifleri aldı. 7 teklif arasında 5 Bulgar şirketinin yanı sıra 3 Türk şirketi de yer alıyor. 

Türkiye'nin Otomobili fabrikasının inşaatında 2 bin kişi çalışacak!

Türkiye'nin Otomobili'nin üretileceği Bursa Gemlik'te ''Çevresel Etki Değerlendirmesi'' (ÇED) toplantısı düzenlendi. Fabrikanın inşaatında 2 bin kişinin çalışacağı öğrenildi.

Ayaş Tüneli inşaatında son durum Haberi

Ayaş Tüneli inşaatında son durum

Temeli 1976'da atılan ve bugüne kadar tamamlayan Ayaş Tüneli için Ankara'nın 4 üçe belediye başkam kollardı sıvadı. Tünelin tamamlanması gerektiğini bakanlık yetkililerine bildiren Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan belediye başkanları altına imzalarım attıkları tünelle ilgili taleplerini Kalkınma Bakanlığı ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı'na gönderdi. 


SIKINTILARA SEBEP OLUR 

Başkanlarca bakanlığa gönderilen talep metninde, "Ayaş, Güdül, Beypazarı ve Nallıhan içerisine alan ve Tarihi İpek Yolu üzerinde bulunan bu bölgenin gerek sağlık ve gerekse sanayi açısından gelişmekte olduğu da bilinmektedir. Nüfus yapışırım, gelişen sanayinin ve bölgeye gelen ziyaretçi sayısının gittikçe arttığı göz önüne alınacak olursa ulaşımın sadece karayolu üe ve tek bir hat üzerinden yapılması üeride sıkıntılara sebep olacağı da bir gerçektir. Ayrıca sıkışan kent potansiyelinin daha geniş arazilere sahip bu hat üzerine...