22 / 11 / 2024
fuzul

baraj inşaatı kaç yıl sürer

baraj inşaatı kaç yıl sürer

4 milyar dolarlık Kuveyt Uluslararası Havalimanı’nın Yeni Terminali için kolları sıvayan Limak Grubu’nun Yönetim Kurulu Başkanvekili Sezai Bacaksız, “Türk müteahhitlik sektörü artık dünya markası haline dönüştü” yorumu yapıyor.

Bakan Yumaklı açıkladı! Kahramanmaraş Kısık Barajı inşaat çalışmaları başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Kahramanmaraş'ta Kısık Barajı inşaat çalışmalarını başlattıklarını açıkladı. Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Kahramanmaraş'ta Kısık Barajı inşaat çalışmalarını başlattıklarını kaydetti. İşte haberin ayrıntıları...

Florya Metal İnşaat Kağıt Ambalaj Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Florya Metal İnşaat Kağıt Ambalaj Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi Beylikdüzü'nde 500 bin TL sermaye bedeli ile Doğan Can Şimşek tarafından kuruldu.

Kanal İstanbul'un inşaatı kaç yıl sürecek?

Bir televizyon programına katılan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, Kanal İstanbul Projesi'ne yönelik açıklamalarda bulundu. Karaismailoğlu proje inşaatının 5 yıl süreceğini açıkladı. 

Sarmet-San Plastik Metal İnşaat Kağıt Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi'nin merkez nakli yapıldı!

Sarmet-San Plastik Metal İnşaat Kağıt Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi'nin merkez nakli gerçekleştirildi. Sarmet-San Plastik Metal İnşaat Kağıt Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi'nin merkezi Esenyurt'ta yapıldı.

Manisa Kuzuköy Barajı inşaatında sona gelindi!

Manisa'nın Demirci ilçesinde yapımına başlanan Kuzuköy Barajı'nın inşaatında sona gelindi. Yıl sonuna kadar tamamlanması planlanıyor.

Isparta Gelendost'ta bir köyde yapımına başlanan baraj inşaatı mecliste!

Isparta ilinin Gelendost ilçesine bağlı bir köyde yapımına başlanan baraj inşaatı meclis gündemine taşındı. İYİ Parti'li Cesur, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Yusufeli'ndeki baraj inşaatındaki şantiye meclis gündeminde!

Artvin'in Yusufeli ilçesindeki baraj inşaatındaki şantiye ve karantina koşulları meclis gündemine taşındı. CHP'li Bayraktutan, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Ordu İlküvez Barajı'nın inşaatı tamamlandı!

Devlet Su İşleri (DSİ) yaptığı açıklamada, Ordu'daki İlküvez Barajı inşaatının tamamlandığı belirtti.

Yusufeli Barajı'nın inşaatı 2021'de tamamlanacak!

Dünyanın üçüncü, Türkiye’nin en yüksek barajı olan Yusufeli Barajı inşaatında sona gelindi. Yüzde 80'i tamamlanan barajın 2021'de açılması bekleniyor.

Bursa Hocaköy Barajı inşaatının durma nedeni mecliste!

Bursa'nın İnegöl ilçesindeki Hocaköy Barajı inşaatının durma nedeni ve bitirileceği tarih meclis gündemine taşındı. CHP'li Kayışoğlu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Yusufeli Barajı inşaatında işçiler Kovid-19 sebebiyle iş bıraktı!

Artvin'deki Yusufeli Barajı ve HES inşaatında çalışan işçiler arasında Kovid-19 vakalarının artması üzerine Valilik kısıtlamalar getirmişti fakat çalışma ortamlarının iyileştirilmesini isteyen yaklaşık 4 bin 500 kişinin vardiyalı olarak çalıştığı inşaatta işçiler iş başı yapmadı...

TOKİ Kahramanmaraş Karakuz Barajı İnşaatı ihalesi bugün!

Kahramanmaraş Karakuz Barajı İnşaatı (E-İHALE) ihalesi bugün saat 11:00'de yapılacak.

TOKİ Kahramanmaraş Karakuz Barajı İnşaatı ihalesi 29 Temmuz'da!

Kahramanmaraş Karakuz Barajı İnşaatı (E-İHALE) işi ihalesi 29 Temmuz 2020 tarihinde saat 11:00'de yapılacak.

baraj inşaatı kaç yıl sürer Haberi

baraj inşaatı kaç yıl sürer

İstanbul Yeni Havalimanı (Üçüncü havalimanı) inşaatını yapan konsorsiyumun içindeki Limak Grubu, geçtiğimiz hafta Kuveyt’te önemli bir proje üstlendi. 4.4 milyar dolarlık Kuveyt Uluslararası Havalimanı’nın Yeni Terminali için kolları sıvayan Limak Grubu’nun Yönetim Kurulu Başkanvekili Sezai Bacaksız, “Türk müteahhitlik sektörü artık dünya markası haline dönüştü” yorumu yapıyor. 


Kuveyt’teki imza töreninin ardından Sezai Bacaksız’la uzun bir sohbetimiz oldu. Devlet içindeki paralel yapıyla mücadeleden  üçüncü havalimanına, Binali Yıldırım’ın başbakanlığındaki yeni hükümetten makro ekonomiye kadar her şey konuşuldu.   


Sezai Bey, ekonomi anlamında özelleştirmelere ayrı bir başlık açarak “Başarılı özelleştirmeler oldu. Özellikle Yap-İşlet-Devret (YİD) modeli bir devrim” dedi. 


Ekonomik istikrar konusuna da vurgu yapan Sezai Bacaksız, “Kimse kusura bakmasın, 14 yılda ekonomide çok iyi şeyler yapıldı. Türkiye’nin yurtdışına muhtaç olmamasının nedeni 2003’te başlayan iyileştirmelerdir. İstanbul Borsası...