Beko konsept mağaza Haberi
Markanın yeni mağazaları, müşterilere ürünleri deneyimleme imkanı sunuyor. Konsept mağazacılık anlayışıyla tasarlanan mağazalarda, dijital görüntüleme alanlarının yanı sıra deneyim odaklı pişirme alanları da yer alıyor. Marka, 27-28 Eylül 2016 tarihlerinde Maltepe, Çekmeköy, Kağıthane, Arnavutköy, Bağcılar ve Bakırköy’de birer, Beyoğlu’nda iki mağaza olmak üzere toplamda 8 mağazasının açılışını yaparken, bu yıl İstanbul’daki yeni mağaza sayısını 19’a yükseltti. Beko mağazalarını yılda yaklaşık 60 milyon müşterinin ziyaret ettiğini ifade eden Arçelik AŞ Türkiye’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, “Müşterilerimize her yıl 1000’den fazla kampanya sunuyoruz. Bu farkı daha geniş bir tüketici kitlesine ulaştırmak için yatırımlarımız devam edecek. Mağazalarımızda dijital dönüşüme devam ederek teknoloji ürünlerine odaklanacağız. Bundan sonra da Türkiye’ye üründe, hizmette, mağazacılıkta ilkleri getirmeyi hedefliyoruz. Perakende teknolojilerine daha fazla yatırım yapacağız,...