Bernardo istanbul mağazaları Haberi
Sofra ürünleri ve dekorasyon markası Bernardo, 5 yılda 150 mağazaya ulaşmayı hedefliyor. Türkiye'de artan refahla birlikte alışkanlıkların da hızla değiştiğini anlatan patron Nurettin Sözen, "Melamin tabaktan Bone China'lara geçtik" diyor
Robert Kolej ve Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü mezunu olan Nurettin Sözen, 29 yaşında parlak bankacılık kariyerine son vererek girdiği ticaret hayatında gösterdiği başarıyla dikkat çekiyor. Hediyelik eşya ithal ederek başladığı patronluk macerasını kısa süre sonra kurduğu sofra ve dekoratif eşya satışı yapan Bernardo mağazalarıyla farklı bir boyuta taşıyan Sözen, şimdi de rotayı yurtdışına çevirdi. Türkiye'de artan ekonomik refahla birlikte insanların alışveriş alışkanlıklarının da değiştiğini söyleyen Nurettin Sözen, "Türkiye, melamin tabaklardan, takımı 4 bin liradan satılan ve kemik tozundan yapılan Bone China'lara geçti" dedi. Sözen'le sektörde yaşanan büyük değişimi konuştuk...
Türkiye'nin...