bisse mağazalar Haberi
Ekonomist yazarı Sibel Atık, Bisse Group Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Kefeli ile bir röportaj gerçekleştirdi. Röportajdan satır başları şu şekilde:
Yurtiçinde büyüme stratejiniz ne olacak?
Erkek giyim alanında 1976 yılından beri faaliyet gösteren şirketimizin büyüme stratejisinde her yerde mağazalaşmak yok. Butik ve önemli gördüğümüz noktalarda mağazalaşmaya gidiyoruz. Yurtiçinde 30 mağaza, 450 satış noktamız var. 2020'de ise biri İzmir, üçü İstanbul'da olmak üzere dört yeni mağaza açacağız. Az mağaza, az operasyon, daha çok yeni müşteri, verimlilik ve kârlılık odaklı ilerliyoruz.
Bölgesel mağazacılığı doğru araştırmak lazım. Belli markalara bakıyorsunuz 100 mağazası var ama beş yılda açıp kapattığı mağaza toplamı 300'ü aşmış. Bu şirketlerin verimliliklerini doğrudan etkiliyor. Bu tür açıp kapatmalar yüzünden perakende şirketlerinin içi boşaldı. Dolayısıyla biz metrekare verimliliğine odaklı büyüme istiyoruz.