14 / 11 / 2024

Boğaziçi kazıklı yol

Boğaziçi kazıklı yol

1986 yılında Kuruçeşme-Akıntıburnu arasında kısmen deniz doldurularak, kısmen kazıklar çakılarak iki şeritli ve bir kilometre uzunluğunda ''sahil yolu'' yapılacakmış. 1 milyar 700 milyon lira harcanacak projeyle 41 yalı, konak olacakmış.

Boğaziçi Arsa Lapseki'de imarlı arsa satışları başladı! 1 milyon 600 bin TL'den başlayan fiyatlarla! 

Boğaziçi Arsa Lapseki, 1915 Çanakkale Köprüsü'ne 15 dakika mesafede, boğazın kalbinde hayata geçiriliyor. Peki Boğaziçi Arsa Lapseki'de arsa büyüklükleri ve fiyatlar ne kadar? 

Boğaziçi Konut Hizmet Yönetim İşletmeciliği VeTicaret A.Ş. Kısıklı Millet Parkı Şubesi açıldı!

Boğaziçi Konut Hizmet Yönetim İşletmeciliği Ve Ticaret A.Ş. Kısıklı Millet Parkı Şubesi bugün Üsküdar'da 5 bin TL sermaye bedeli ile Hatice Sılanur Binici tarafından açıldı.

Boğaziçi Üniversitesi'ne Avrupa Kültürel Miras Ödülü!

Boğaziçi Üniversitesi Tarsus-Gözlükule Kazıları Araştırma Merkezi, Avrupa Kültürel Miras Ödüllleri kapsamında "Koruma Dalı"nda ödüllendirildi.

Schréder, Boğaziçi ve FSM köprülerini aydınlatacak!

Asya ve Avrupa’yı birleştiren Fatih Sultan Mehmet köprüsü ve Boğaziçi köprüsünün yol aydınlatmasını Schréder üstlendi. Türkiye’de LED armatürleri ile gerçekleşecek ilk otoyol aydınlatma projesiyle yüzde 52 oranında enerji verimliliği sağlanacak.

1999 yılında Boğaziçi Malikaneleri'nde 35.500.000.000 liraya daire!

Sinpaş'ın Zekeriyaköy'de inşa ettiği Sinpaş Boğaziçi Malikaneleri'nde bulunan malikanelerin satışı 1999 yılında devam ediyormuş. Sitedeki 128 metrekare büyüklüğündeki bir malikane toplam 35 milyar 500 milyon liraya (bin 224 altın parası) satılıyormuş.

1997 yılında Boğaziçi Malikaneleri'nde 13.000.000.000 liraya daire!

1997 yılında Sinpaş Boğaziçi Malikaneleri'nde bulunan 116 metrekarelik daireler metrekaresi 112 milyon liradan 13 milyar liraya (bin 63 adet altın parasına), 270 metrekare büyüklüğünde çatı dubleks daireler ise 32 milyar liraya satılacakmış.

1995 yılında Boğaziçi Malikaneleri'nde 4.500.000.000 liraya malikane!

Reşat Altın'ın 3 milyon 900 bin liraya satıldığı 1995 yılında, Sinpaş'ın Sarıyer'de inşa ettiği Boğaziçi Malikaneleri satışa sunulmuş. 135 metrekare büyüklüğündeki daireler bin 153 adet altın parasına, 4.5 milyara satılıyormuş.

Sinpaş Boğaziçi Malikaneleri satışa sunuldu!

Sinpaş Boğaziçi Malikaneleri'nde 136 metrekare büyüklüğündeki bir daire bin 518 adet altın parasına, 3 milyar 850 milyon liraya satılacakmış. İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın hazırladığı o özel haber...

1994 yılında Sinpaş Boğaziçi Malikaneleri satışa sunulmuş!

1994 yılında Zekeriyaköy'de Sinpaş tarafından inşasına başlanan Boğaziçi Malikaneleri satışa sunulmuş. 136 metrekare büyüklüğündeki bir daire bin 518 adet altın parasına, 3 milyar 850 milyon liraya satılacakmış.

Boğaziçi sahil yoluna alternatif yol!

1991 yılında Beşiktaş Belediyesi, Boğaziçi sahil yolunda sürekli tıkanan Muallim Naci Caddesi'ne paralel yeni bir yolun yapımına başlamış. İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın o özel haberi...

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne talip olmuş!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkan Adayı Hüsamettin Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'ne 10 milyar lirayla talip olmuş. 1984 yılı şartlarında 7 milyara mal olan köprüyü 10 milyar liraya alacağım demiş.

1984 yılında Cindoruk, Boğaziçi Köprüsü'nü satın alacakmış!

1984 yılında Doğru Yol Partisi İstanbul Belediye Başkanı Adayı Hüsamettin Cindoruk, satışa çıkarılan Boğaziçi Köprüsü'ne talibim demiş. Cindoruk, başkan olduğunda Köprü'yü 10 milyar liraya satın alacakmış.

1977 yılında Boğaziçi Köprüsü'nde tek yoldan çift ücret alınacakmış!

1977 yılında Boğaziçi Köprüsü'nde tıkanıklığı gidermek için tek yoldan çift ücret alınacakmış. Anadolu Yakası'na geçişi sağlayan gidiş yönündeki tek yoldan ücret alınacakmış, diğer yol ise parasız olacakmış.

Boğaziçi kazıklı yol Haberi

Boğaziçi kazıklı yol



41 yalının önü doldurulacak


Kuruçeşme-Akıntıburnu arasındaki Boğaziçi sahil yolunu genişletme projesi şu şekilde gerçekleşecek: (1) Yol, gidişli-gelişle iki şeritli olacak. (2) Krokide kesik kesik çizgilerle gösterilen deniz tarafındaki kısımda yol, kazıklar üzerinde inşa edilecek. Bazı yerlerde de deniz doldurulacak. (3) Yerleşim bölgesinin denize uzaklığı biraz daha artmış olacak. (4) Eski Arnavutköy İskelesi, doldurulmuş alanda kalacak. (5) Yeni iskele, yeni doldurulan alanda yapılacak. (6-7) Çay bahçeleri, dinlenme yerleri de yeni doldurulan alanda yer alacak. (8) Aranvutköy İskelesi'nin önünden geçen şimdiki yol, çarşı ve gezi yolu olarak kullanılacak. (9) Daha önce denize bitişik olan 41 yalı, projenin gerçekleşmesiyle yolun iç kısmında...