Bursa konaklama kapasitesi son durum Haberi
Kentin muhteşem turizm potansiyelini kullanabilmek için Uludağ’ı yeniden şekillendirmek, yurtdışı fuarlarda tanıtım atağı, yeni trekking parkurları gibi bir dizi proje hayata geçirmeye çalıştıklarını belirten Bursa Valisi Münir Karaloğlu, lale ve çintemani deseninden oluşan yeni Bursa logosu ile de Türkiye’deki şehirlere de markalaşma konusunda liderlik edeceklerini söyledi.
Ulusal basınla Saitabat Köyü Kadınları Dayanışma Derneği’nde bir araya gelen Karaloğlu, Türkiye’de 20- 30 kurumun logosunun aynı olduğunu farkederek Bursa logosunu farklılaştırmak istediklarini belirterek,
“2013 yılının ağustos ayında Bursa Kültür Turizm Tanıtma Birliği çatısı altında şehir mottosunu güçlendirme hedefiyle yola çıktık. Bu bir kurum logosu değil şehir logosu. Herkes kullanabilecek. Gelen logolar arasından seçenekler 9’a düşürüldü. Motto ve logo alternatifl erinden en yüksek oyu Uluşehir mottosu ve lale figürü aldı. Bursa’daki tüm kurumlar ve işletmeler...