Çankaya yol projeleri Haberi
Çankayalıların belediyeyle ilk irtibat noktası olan Çankaya Çözüm Merkezi geride bıraktığımız 2014'e ilişkin raporunu yayınladı. Rapora göre, geçtiğimiz yıl yaklaşık 7 bin Çankayalı telefon, web, şahsen başvuru ve mobil uygulamalar aracılığıyla belediyeye ulaşarak istek, öneri ve şikâyetlerini bildirdi. Başvuruların yüzde 74'ünde sorun çözülerek vatandaşa geri bildirimde bulunuldu; yüzde 13'ünde ise başvuru sahiplerinin eksik ya da yanlış iletişim bilgisi vermesi nedeniyle sorunun çözümü sağlansa bile vatandaşa geribildirim yapılamadı.
Çankayalıların istek, öneri ve şikâyetlerini ilgili müdürlüklere ulaştırıp takibini yaparak belediyenin daha hızlı ve kaliteli hizmet üretmesini sağlayan Çankaya Çözüm Merkezi, 2014 yılı raporunu yayınladı. Vatandaşların belediyeyle ilk temas noktası olan Çözüm Merkezi'ne geçtiğimiz yıl 6 bin 970 Çankayalı başvurdu. En çok talep, istek ve şikâyet alan müdürlükler sırasıyla Fen işleri, Veteriner işleri,...