09 / 01 / 2025

CarrefourSA mağaza

CarrefourSA mağaza

CarrefourSA 2015'te 200 mağaza açacak. CarrefourSA, 2015 yılında 200 mağaza açmayı hedefliyor. Bu mağazaların çoğu mahalle aralarında açılması planlanan 150-400 metrekarelik CarrefourSA Mini marketler olacak

CarrefourSA 130 yeni mağaza açacak!

CarrefourSA ihracata yönelik de yatırımlarına hız veriyor. eçtiğimiz yıl 25'e ulaşan bayilik sistemini de 2021 yılı sonuna kadar 100'e çıkarmayı planlanan şirket bu yılın sonuna kadar 130 yeni mağaza açacak.

Migros ve CarrefourSA'dan 34 mağaza için anlaşma!

CarrefourSA ve Migros, çeşitli illerdeki 34 CarrefourSA mağazasının, alınan stratejik karar doğrultusunda Migros'a dönüştürülmesi yönünde anlaşmaya vardı.

Migros ve CarrefourSA 34 mağaza için anlaşma imzaladı!

Migros ve CarrefourSA çeşitli şehirlerdeki 34 CarrefourSA mağazasının, Migros’a dönüştürülmesi yönünde anlaşma imzaladı.

CarrefourSA 2015'te 200 mağaza açacak!

CarrefourSA 2015'te 200 mağaza açacak. CarrefourSA, 2015 yılında 200 mağaza açmayı hedefliyor. Bu mağazaların çoğu mahalle aralarında açılması planlanan 150-400 metrekarelik CarrefourSA Mini marketler olacak

Emsan, İstanbul Süleymaniye ve Bursa Carrefoursa'da iki yeni mağaza açtı!

2011'de Marmara Forum AVM'de açtığı ilk mağazası ile perakende sektörüne giriş yapan Emsan, 2012 için hedeflenen 5 mağaza sayısına ulaşmayı garantiledi

Kartal Kuriş Plaza'da 200 ofis, 30 mağaza bulunuyor!

Kılıçoğlu Group, İstanbul Kartal'daki Kılıçoğlu-Delta Towers'tan sonra yine Kartal'da 60 milyon dolarlık bir yatırımla Kuriş Plaza projesine imza atıyor. Projede 200 adet ofis ve 30 adet mağaza bulunuyor

çift Geyik Karaca, 60 mağaza açarak 600 kişiye iş verecek!

çift Geyik Karaca, mağazalaşma sürecini hızlandırdı. Firma, 2011'de 60 mağaza açarak 600 kişiyi daha işe alacak. Genel Müdür Eğilmezgil, mart ayından itibaren 25 mağazalarında kadın koleksiyonlarına da yer vereceklerini söyledi

Et ve Balık Kurumu, 17 büyükşehirde 100 mağaza açacak

Et ve Balık Kurumu (EBK) 17 büyükşehirde 100 mağaza ile hem hayvancılığı destekleyecek hem de tüketicinin ucuz ve kaliteli ürüne ulaşmasını sağlayacak

Seyidoğlu, 8 mağaza açacak

Seyidoğlu Helva Reçel, açtığı mağazalar ve ek fabrika yatırımlarıyla hedef büyüttü. Firmanın Genel Müdürü Mehmet Göksu, '2010 yılında elde edilen 40 milyon TL ciroyu 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz. Mağaza sayımızı da 20'ye çıkaracağız' diyor

Uyum Gıda, Upcity Flats'te mağaza açacak

Uyum Gıda ve İhtiyaç Modelleri Sanayi ve Ticaret A.Ş, Kartal'da inşa edilen Upcity Flats projesinde 2 bin 700 metrekarelik mağaza açacak

Cheesecake Factory, 22 mağaza açmak üzere lisans anlaşması yaptı

NASDAQ Borsası'na açık 149 şubeli casual dining (hızlı yemek yenen) restoran zinciri Cheesecake Factory, Kuveyt merkezli Al Shaya grupla Ortadoğu'daki 5 ülke için 22 mağaza açmak üzere lisans anlaşması yaptı

Bizim Toptan, 2011 yılında 15 yeni mağaza açacak

27-28 Ocak tarihlerinde talep toplayacak olan şirket, halka arzdan elde edeceği 315-420 milyon lira arasındaki gelir ile 50 binin üzerinde nüfusu bulunan bölgelerde mağaza açacak

So CHIC, İzmir Alsancak'ta mağaza açtı!

So CHIC, Pelican Mall den sonra yeni mağazasını İzmir Alsancak' ta açtı. Türkiye' nin en büyük takı markası olan So CHIC, yenilenen koleksiyonları ve farklı tarzı ile Türkiye' de ve yurt dışında mağaza sayısını hızla arttırıyor

CarrefourSA mağaza Haberi

CarrefourSA mağaza

Bu yıl uzun bir aradan sonra kâra geçen CarrefourSA, 2015 yılında 200 yeni mağaza açmayı hedefliyor. Bu mağazaların çoğunluğu 2014 yılında hayata geçirilen mini market konseptinde olacak. CarrefourSA Mini adıyla tüketiciyle buluşan 150-400 metrekare aralığındaki Mini marketlerde 4 binin üzerinde ürün yer alıyor.


Büyük hedefler koydu


CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, 2015 yılında CarrefourSA olarak büyük hedefler koyduklarını söyledi.  Nane, yeni yılda açacakları marketlerin çoğunun Mini olacağını, ayrıca Süper ve Gurme marketlerin sayısını da artıracaklarını anlattı. Mehmet T. Nane, sözlerine şöyle devam etti:


“CarrefourSA, artık çoğunluk hisseleri Sabancı tarafından sahip olunan, yeni stratejisiyle 2014 yılını sıçrama yılı olarak belirlemiş büyük hedefleri olan bir marka. Stratejimizi glokalleşme üzerine kurduk, yani lokal değerleri göz ardı etmeden global bir marka olabilmek bizim öncelikli hedefimiz...