CarrefourSA mağazası Haberi
Perakende sektöründe 2021 yılında da pandemi etkilerinin sürmesi bekleniyor. KPMG'nin perakende raporunda, kuvvetli mağazacılık sistemi, güçlü dijital yapısı ve entegre süreçleri olan sektör oyuncularının bu süreçte liderliğini korumaya devam etmesi planlanıyor. Dijital yatırımların sektörde katlanarak artması, müşteri memnuniyetinin hiç olmadığı kadar merkezde yer alması ve çoklu kanal stratejilerinin adaptasyonunun artması bu yılın beklentileri arasında bulunuyor. Mağazasız perakende zircirlerinin önemini önümüzdeki dönemde yükseleceğini söyleyen CarrefourSA Genel Müdürü Kutay Kartallıoğlu, şirket olarak doğru gıdayı müşteriye ulaştırmak misyonuyla e-ticaret ve dijitalleşme yatırımlarını sürdüreceklerini söylüyor.
Fortune Dergisi'nde yer alan habere göre; geçtiğimiz seneyi 8 milyar TL'lik bir ciro ile kapatan CarrefourSA'yla ilgili satış alanlarının yüzde 40'ının AVM'lerde olduğundan bahseden Kartallıoğlu, pandemi kaynaklı AVM kısıtlamaları sebebiyle önemli bir trafik düşüşü yaşadıklarını ancak cadde mağazalarında...