27 / 11 / 2024

çatakdere köyü köprüsü genişletilecekmi

çatakdere köyü köprüsü genişletilecekmi

Fen İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, köprünün genişletilmesi için harekete geçti. Halihazırda genişliği 5 metre olan ve iki aracın yan yana geçemediği köprünün genişletilmesi için 7 bin 500 ton hafriyat kullanılıyor...

İzmit Körfez Köprüsü'nün en büyük tabliyesi yerleştirildi!

İzmit Körfezi Geçiş Köprüsü’nde bugün aynı zamanda rekor olan operasyonla 2 bin 600 tonluk Hersek Burnu’ndaki Güney Yaklaşım Viyadüğü’nün en büyük tabliyesi bugün 57 metre yükseğe kaldırılıp yerine yerleştirildi.

Mersin Tulumba Köprüsü'nde yıkım işlemlerine başlandı!

Katlı Kavşak Projesi kapsamında yıkım kararı alınan Tulumba Köprüsü'nde yıkım işlemlerine başlandı. Trafiğe kapatılan köprünün üzerindeki asfalt kırılıp tasfiye ediliyor.

İzmit Körfez Geçiş Köprüsü yıl sonunda açılıyor!

İstanbul-İzmir arasını 3.5 saate indirecek İzmit Körfez Geçişi Köprüsü'nde çalışmalar tam gaz sürüyor. Dünyanın orta açıklığı en uzun dördüncü köprüsünde viyadükler tamam. Yıl sonu açılış var..

Körfez Köprüsü'nün yüzde 40'ı tamamlandı!

Dünyanın en büyük 4. köprüsü olacak olan Körfez Geçiş Köprüsü'nün yüzde 40'ı tamamlandı. Dev proje tamamlandığında İstanbul-İzmir yolunun 3,5 saatte ineceği ve karşılığında yılda 650 milyon dolar tasarruf sağlanması öngörülüyor.

Körfez Geçiş Köprüsü ile yıllık 1,7 milyar TL tasarruf sağlanacak!

İstanbul ve İzmir arasında karayoluyla seyahat süresini 3.5 saate indirecek olan Körfez Geçiş Köprüsü, yılda 1.7 milyar lira tasarruf sağlayacak.

1999 yılında Büyükşehir Belediye Başkanı Boğaziçi Köprüsü'nü istemiş!

1999 yılında Belediye Başkanı Ali Müfit Gürtuna, Boğaziçi Köprüsü'nü Bayındırlık Bakanlığı'ndan istemiş. İstanbulluların köprünün bedelini defalarca ödediğini söyleyen Gürtuna, intiharı çağrıştırdığı için köprünün renginin de değiştirileceğini söylemiş.

Mersin'de Tulumba Köprüsü 16 yıl sonra yıkılıyor!

Mersin'de, açıldığı 1999 yılından bu yana tartışmalara yol açan ve her yıl yıkılması gündeme gelen Tulumba Köprüsü'nün yerine yapılacak altgeçidin temeli atıldı. İşte törende yaşananlar...

1997 yılında Üçüncü Boğaz Köprüsü'nün ortasından tramvay geçecekmiş!

1997 yılında Boğaz'da inşa edilmesi düşünülen Üçüncü Boğaz Köprüsü'nün orta bölümü raylı sisteme ayrılmış. Boğaziçi Köprüsü'nün 650 metre güneyine inşa edilecek köprünün raylı sistemi İstanbul Metrosu'yla entegre olacakmış.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü tabliyeleri için yüzer vinçler kullanılıyor!

Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesinde Asya yakasına konulacak olan 2'nci tabliyenin çalışmalarına başlandı. Tabliyelerin asılması işlemi için bin 800 tonluk yüzer vinç de kullanılıyor.

1996 yılında dünyanın en uzun asma köprüsü karar aşamasında!

1996 yılında İstanbul-Bursa karayolunu 110 kilometre kısaltacak, Körfez Köprüsü karar aşamasındaymış. Eskihisar ile Dilburnu arasında kurulması öngörülen bin 800 metrelik asma köprü ''yap-işlet-devret'' sistemiyle yapılacakmış.

1995 yılında Belediye, 3. Boğaz Köprüsü yerine tüp geçitte ısrar ediyormuş!

1995 yılında Ankara'nın 3. Boğaz Köprüsü fikrine karşı Büyükşehir Belediyesi tüp geçit projesinde ısrarlıymış. Belediye Başkanı Erdoğan, üçüncü bir köprünün, İstanbul'un doğal güzelliğini bozacak bir rant projesi olduğuna inanıyormuş.

1994 yılında Valide Sultan Köprüsü hizmete açılmış!

1994 yılında Galata Köprüsü Hasköy ile Ayvansaray arasına monte edilmiş. Necmettin Erbakan, Büyükşehir Belediye Bakanı Recep Tayyip Erdoğan'ın katıldığı törenle, ''Bezmi Alem Valide Sultan'' Köprüsü adıyla hizmete açılmış.

1994 yılında tarihi Galata Köprüsü yeni yerine yerleştirilmiş!

1994 yılında tarihi Galata Köprüsü, Balat-Hasköy arasındaki yeni yerine yerleştirilmiş. 80 yıldan fazla İstanbul'a hizmet eden tarihi köprünün yenileme çalışmaları 160 milyar liraya mal olmuş.

çatakdere köyü köprüsü genişletilecekmi Haberi

çatakdere köyü köprüsü genişletilecekmi


Kayseri Talas Belediyesi, yukarı mahallelerden Çataktere'de mahalleye ana giriş yolundaki köprüyü genişletme çalışmalarında sona gelindi. 


Fen İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, mezarlık yanındaki dik rampa ile mahalleye inilen yoldaki köprünün genişletilmesi için harekete geçti. Halihazırda genişliği 5 metre olan ve iki aracın yan yana geçemediği köprünün genişletilmesi için 7 bin 500 ton hafriyat kullanılıyor. 


Çalışmalarla ilgili bilgiler veren Talas Belediye Başkanı Rifat Yıldırım, Çatakdere'nin Kuruköprü mahallesinden girişindeki dik yokuşun başlangıcında bulunan dar köprünün trafiği zora soktuğunu söyledi. Başkan Yıldırım, köprünün iki aracın yan yana geçemeyecek kadar dar olduğunu belirterek, çalışmaların tamamlanmasıyla köprü yüksekliğinin 3 metreye çıkacağını ve genişliğin de 12 metre olacağını kaydetti. Böylelikle mahalleye yakışır bir giriş köprüsünün meydana geldiğini kaydeden Başkan Yıldırım, "Şuan ekiplerimiz köprü genişletme ve dolgu çalışmasını sürdürüyor....