çayla mağaza açılışları Haberi
Çaykur Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı İmdat Sütlüoğlu, Çayla markası adı altında, Türk çay kültürünü önce Türkiye’de, sonra da tüm dünyada yaygınlaştırmayı misyon edindiklerini belirterek, "Çayla'nın Türk çay kültürünü anlatmak için en uygun platform olacağını düşünüyoruz." dedi.
Çaykur'un geliştirdiği ve ilk 2 şubesini İstanbul'da Caddesbostan ve Göztepe'de geçtiğimiz günlerde açan Çayla konseptinin çıkış noktası ile Türkiye ve dünyadaki hedeflerinin açıklandığı basın toplantısında konuşan Sütlüoğlu, "Çay esaslı böyle bir konseptin olmadığını gördük. Vatandaşımızın da buna çok ihtiyacı var." ifadelerini kullandı.
Çayla için sektör profesyonellerinden oluşan bir ekip oluşturduklarının altını çizen Sütlüoğlu, yeni konseptlerinin yeme ve içme sektöründe bir boşluğu dolduracağına, yatırımcılar tarafından da büyük ilgi göreceğine inandığını belirtti.
Sütlüoğlu, Çayla'nın operasyonel olarak Anadolu'da ve yurt dışında franchise sistemiyle büyüyeceğini ve kültür pazarlaması...