daire satışında gerekli evraklar Haberi
Daire satışında neler gerekli?
Taşınmaz malların alım satım işlemleri tapu dairesinde yapılıyor. Tapuda yapılacak işlemler öncesinde, tapu müdürlüğünden randevu alınması gerekiyor.
Tapu randevusu almak için onlinerandevu.tkgm.gov.tr adresine giriş yaparak bu sayfadan itibaren adım adım yapacağınız işlemlerle randevu sistemimizi kullanarak belirli bir gün ve saat aralığı için randevu alabilirsiniz.
Alınan randevu günü ve saatinde gerekli iki tarafın da gerekli belgeler ile birlikta bulunması gerekiyor. Peki, daire satışında neler gerekli?
Satıcıdan tapuda satış için gerekli evraklar..
- Tapu aslı veya fotokopisi
- 1 Resim
- Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı ve 1 adet fotokopisi
- Vergi borcu yoktur yazısı (belediyeden) (belediye vergi borcu çıkaracak olursa, varsa geçmiş döneme ait ödendi makbuzları belediyeye ibraz edilmelidir.)
- Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname (Emlakçı Adına)
Alıcıdan tapuda satış için gerekli evraklar..
- 2 Resim
-...