DeFacto yurtdışı mağazaları Haberi
DeFacto, büyüme stratejileri doğrultusunda dünyanın farklı ülkelerinde yeni mağaza yatırımlarını sürdürüyor.
Yeni Şafak gazetesinde yer alan habere göre, özellikle ulaşılabilir modada global bir marka olmayı hedefleyen DeFacto’nun yurtdışındaki 150’inci mağazası Malezya’da açıldı. Ocak-Ağustos dönemine Afganistan, Moldova, Malezya ve Ukrayna gibi yeni pazarlara giren şirketin faaliyet gösterdiği ülke sayısı da Türkiye ile birlikte toplam 26’ya yükseldi.
‘TÜM İHTİYAÇLAR AYNI MAĞAZADA’
Hemen her sektörde globalleşmenin büyümenin doğal bir parçası haline geldiğini söyleyen DeFacto CEO’su İhsan Ateş, “Mart ayında Malezya’da açılan ilk mağazamız müşterilerimizin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Şimdi de ikinci mağazamızı açmanın gururunu yaşıyoruz. Yeni mağazamız, Kuala Lumpur şehrinde bulunan Puchong Mall'da 1.130 metrekarelik alana sahip. Kadın, erkek ve çocuk gibi her yaş grubu tüketicilerimizin, giyim, aksesuar ve kozmetik ile ilgili tüm ihtiyaçlarını aynı anda...