Dumankaya İnşaat 2016 yatırımları Haberi
Yeni stratejileri gereği markalarını artık yurtdışına taşıyacaklarını söyleyen Uğur Dumankaya, “Almanya,İngiltere ile ilgili ciddi çalışmalarımız var. Afrika’da ise boş pazarlar var. Mozambik ve Fildişi Sahili’ni araştırıyoruz” dedi. Fildişi Sahili’nin, Drogba’nın memleketi olduğu için Galatasaray’ın bu ülkede çok iyi bilindiğini belirten Dumankaya, “Buradaki görüşmelerimize Galatasaray formasıyla gidiyoruz. Bu da çok olumlu bir etki yapıyor. Biz de bu ülkelerde her türlü yatırım olasılığını değerlendiriyoruz” diye konuştu. Satışlarının yüzde 25’ini yurtdışına yaptıklarını kaydeden Dumankaya, “Özellikle Körfez bölgesinden alıcılarımız var ve Galatasaray bu coğrafyada da çok iyi bilinen bir marka” dedi.
Galatasaray etkisi...
Gayrimenkul sektöründe artık kısa vadeli yabancı kaynaklarla yatırım yapmanın zorlaştığına dikkat çeken Dumankaya, “Sektör, finans sektörüyle birlikte hareket etmek durumunda. Ciddi fonlar, yabancı ortaklar bulması gerekiyor. Burada da Galatasaray sponsorluğu bize olumlu...