23 / 12 / 2024

dünya marka şehirleri

dünya marka şehirleri

Milliyet Gazetesi'nin bugünkü sayısında yer alan habere göre; Yapılan endekslerde marka değeri hızla artan Türkiye ve İstanbul, yabancı yatırımcıyı çekme noktasında cazibesini yükseltiyor. En Değerli Ülke Markaları İstanbul'u ilgilendiriyor...

Dünya Şehir marka lansmanı 21 Haziran'da!

Her projesine, ‘’Hayat Dolu Bir Şehir’’ inşa etme anlayışıyla yaklaşan, ‘Kalite’ ve ‘Güven’ misyonu ile markalaşmayı hedefleyen Dünya Şehir marka lansmanı 21 Haziran'da gerçekleştirilecek.

Dünya Kadınlar Günü için Karaca’dan muhteşem kampanya! Son gün 8 Mart 2022…

Dünya Kadınlar Günü nedeniyle pek çok marka birbirinin önüne geçen kampanyalarla yarışmaya devam ediyor. Elektrikli süpürge ihtiyacı olanlar, Karaca kampanyasını değerlendirmek için 8 Mart son gün…

Türk demiri, inşaat demirinde dünya markası!

Atakaş Grup'un başkanı Recep Atakaş, inşaat sektörünün dünya genelinde durmasıyla birlikte özellikle yuvarlak inşaat demiri üreten firmaların büyük sıkıntı yaşadığını anlattı. Akataş, Türk demirinin inşaat demirinde dünyada bir marka haline geldiğini söyledi. 

Dünya şehirleriyle yarışan marka şehirler yapmak istiyoruz!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum yaptığı açıklamada "31 Mart’ın sonrasında ekonomimizi dünyanın ilk 10 ekonomisi arasına sokacak çalışmayı göstermek zorundayız. Çevreyi koruyan, değer katan, kültür üreten, dünya şehirleriyle yarışan marka şehirler yapmak istiyoruz." dedi.

Türkiye'nin şehir hastaneleri dünya markası oldu!

Kayseri Şehir Hastanesi ile birlikte 5 bin 115 yatak kapasiteli 4 ayrı şehir hastanesi Türkiye’yi sağlıkta marka olan dünya ülkeleri arasına girmesini sağladı. 

MIPIM'de dünya şehirleri tanıtım yarışında!

Fransa’da gerçekleştirilen dünyanın en büyük gayrimenkul fuarlarından MIPIM, dünya şehirlerinin uluslararası yatırımcı çekme yarışına dönüştü.

İstanbul, Gelişen Dünya Şehirleri listesinde 10. oldu!

İstanbul, JLL tarafından gerçekleştirilen “Şehir Endeksi ve Şehirlerin Yeni Dünyası” araştırmasında “Gelişen Dünya Şehirleri” kategorisinde yer aldı. İstanbul, rekabetçi megaşehirler sıralamasında da Kuala Lumpur ve Mexico City ile yarışıyor.

'Konuralp Dünya Turizm Destinasyonu Oluyor'

MARKA’dan hibe alan "Konuralp Dünya Turizm Destinasyonu Oluyor" projesi, 4 Kasım Çarşamba günü Düzce Belediyesi Erguvan Sosyal Tesislerinde gerçekleşecek açılış toplantısıyla başlıyor. İşte projenin ayrıntıları...

Düzce Konuralp dünya turizm destinasyonu olacak!

Düzce İl Özel İdaresi tarafından katkı sağlanan üç proje MARKA tarafından hibe desteği almayı hak kazandı. Başvurusu yapılan "Konuralp Dünya Turizm Destinasyonu Oluyor Projesi" ile bölge turizmine 786 bin 420 TL kaynak sağlanacak.

İstanbul Monopoly Dünya Şehirleri arasında!

Oylamada, 80 aday şehir arasında en fazla oyu alan 20 şehir, dünya genelinde sonbaharda satışa sunulacak Monopoly Dünya Şehirleri oyununda yer almaya hak kazandı. Oyuna dahil olacak son 2 yer ise 3-9 Mart'ta Joker Kart Haftası'nda belirlendi...

Dünya modasına DESA çıkarması: NINETEENSEVENTYTWO!

Lüks marka kavramının Türkiye’ deki tek temsilcisi DESA, sadece Avrupa’ da satışa sunulan koleksiyonu NINETEENSEVENTYTWO ile dünya modasının nabzını tutuyor. Koleksiyon 1972 yılına ithafen hazırlandı...

İstanbul dünya marka şehir liginde hızla yükseliyor!

İstanbul - Son yıllarda Dünya genelinde kentleşme değeri sürekli yükselen İstanbul, yaşanan son değişim ve gelişim göstergeleri ile marka şehir olma yolunda önemli adımlar atıyor...

Türkiye marka başvurusunda dünya genelinde ilk sırada yer aldı!

BM Dünya Fikri Mülkiyet Örgütü'nün (WIPO) küresel fikri mülkiyet raporuna göre Türkiye, geçen yıl marka başvurusunda yüzde 24.1'lik artışla dünya genelinde ilk sırada yer aldı.

dünya marka şehirleri Haberi

dünya marka şehirleri

Bir şehri dünyanın en prestijli yerlerinden biri yapan kriterlerin başında marka değeri geliyor. Bu yüzdendir ki açıklanan her marka endeksi şehirler açısından da ciddi bir öneme sahip. Son olarak marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’in yaptığı ‘En Değerli Ülke Markaları’ araştırmasının sonuçları da finansal bir merkez olmak için çalışan İstanbul’u yakından ilgilendiriyor.


Ülkelerin yatırım, turizm, ürünler ve yetenek olmak üzere dört ana kritere göre değerlendirildiği araştırmada, Türkiye 688 milyar dolar marka değeri ile 19’uncu sırada yer aldı. Araştırmanın en ilgi çeken sonuçlarından birisi ise Türkiye ’nin yüzde 41’lik artışla marka değeri en çok artan ülkeler arasında dördüncü sırada yer almasıydı.

Özellikle yabancı yatırımcının bir ülkeye ofis açmasının ya da yatırım yapmasının kriterleri arasında o ülkenin ya da şehrin marka değerinin artması büyük...