18 / 11 / 2024

DYO Müşteri Memnuniyeti

DYO Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti ve kalitede istikrarlı çizgisini sürdüren DYO, müşterilerinden aldığı bildirimlerle oluşturduğu anket sonuçlarını açıkladı. Farklı kanallardan alınan bildirimlere göre müşterilerinin yüzde 97’si DYO’dan memnun...

Müşterilerinin yüzde 97'si DYO'dan memnun!

Boya sektörünün köklü markası Dyo, müşteri memnuniyeti ve kaliteye verdiği önemle sektörüne öncülük ediyor.İnşaat boyaları ve ısı yalıtım ürünleri, sanayi, mobilya, otomotiv ve deniz boyaları gibi farklı sektörlere hizmet sunuyor...

Dyo, CRM ile yüzde 100 müşteri memnuniyetini hedefledi!

Müşterileri için her zaman en iyiyi sunmayı hedefleyen Dyo, müşteri odaklı yaklaşımını yeni bir boyuta taşıdı. Müşteri memnuniyetini ölçmek amacıyla 2011 yılında yapılan anket çalışmalarının sonucu çarpıcı

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Kia ceed serilerinde Mart zammı var mı? İşte 08 Mart 2023 fiyat listesi

Kia'nın diğer önemli özellikleri arasında tasarımı, teknolojik özellikleri, performansı ve dayanıklılığı da sayılabilir. Kia, son senelerde ürettiği araçlarla  birçok ödül kazanmıştır ve müşteri memnuniyeti konusunda da iyi bir üne sahiptir. Peki 08 Mart 2023 fiyat listesi nedir?

Sigorta devine hacker şoku! Müşteri bilgileri çalındı

Quick Sigorta hacklendi; müşteri bilgileri çalındı. KVKK tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada yaşanan hack saldırı sonrası çok sayıda kullanıcının kişisel verilerinin saldırganların eline geçtiği ifade edildi.

Mavi outlet ürünlerde yüzde 50’ye varan indirim fırsatını kaçırmayın! İşte 4 Ekim 2022 Mavi fiyat listesi

Jean odaklı giyim markası Mavi kalitesi ve müşteri memnuniyeti konularında çıtayı her geçen gün daha da yukarı taşıyor. Outlet ürünlerde kampanyaya giden Mavi yüzlerce ürünü uygun fiyata müşterilerine sunuyor. İşte Mavi’nin indirimli fiyatlarının bazıları

TOKİ müşteri hizmetleri numarası kaç? TOKİ’nin telefon numarası kaç? İşte TOKİ iletişim numaraları!

TOKİ sosyal konut başvuruları devam ediyor. Bu süreçte vatandaşlar bilgi almak için TOKİ müşteri hizmetleri numaralarını öğrenmek istiyor. İşte detaylar!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

Eminevim'e müşteri deneyiminde mükemmellik ödülü!

Eminevim merakla beklenen A.C.E Awards Töreni’nde Müşteri Deneyimi Mükemmellik Ödülü’nü aldı...

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

Franchise'de yeni dönem başlıyor! 

Türkiye'de devam eden franchise yapılanmasında mevcut eksikler giderilip yanlışlar düzeltiliyor. Kapsamlı müşteri memnuniyeti hedefleyen franchise böylelikle yeni bir döneme giriyor. 

Kadri Samsunlu'dan İstanbul Havalimanı açıklaması!

İstanbul Havalimanı, Kalite, Müşteri Memnuniyeti, Çevre, Bilgi Güvenliği ve Enerji Yönetiminde Uluslararası sertifikalarını aldı. 

DYO Müşteri Memnuniyeti Haberi

DYO Müşteri Memnuniyeti

Müşteri memnuniyeti ve kalitede istikrarlı çizgisini sürdüren DYO, müşterilerinden aldığı bildirimlerle oluşturduğu anket sonuçlarını açıkladı. Farklı kanallardan alınan bildirimlere göre müşterilerinin yüzde 97’si DYO’dan memnun. Müşteri odaklı yaklaşımın bir parçası olarak yürütülen çalışmalar, ürün ve hizmet kalitesinde sürekli iyileştirmeyi amaçlıyor.


Boya sektöründe ilk TS ISO 10002:2006 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistem Belgesi’ni alan DYO, aynı zamanda sektörde EFQM Mükemmellik Modelini uygulayan ilk şirket. 2014 Ege Bölgesi Mükemmellik Büyük Ödülü’nün özel sektör kategorisindeki sahibi de olan DYO, müşteri memnuniyetinde de ‘mükemmelliği’ hedefliyor. Türkiye çapındaki DYO bayileri ve ustalar, Tüketici Danışma Hattı, www.birbilenesorun.com.tr web sitesi gibi birçok farklı kanalda yürütülen geniş çaplı araştırmanın 2013 sonuçları, müşteri memnuniyeti oranının yüzde 97 olduğunu ortaya koydu.


DYO; inşaat boyaları ve ısı yalıtımı, sanayi, mobilya, otomotiv ve deniz...