Ege Yakası reklam filmi Haberi
Sinpaş GYO’nun butik projelere odaklanan markası Eviya Gayrimenkul, İstanbul Atakent’te inşa etmekte olduğu EgeYakası projesinin reklam paylaşımıyla, bir gayrimenkul firmasının sosyal medyada ulaştığı en yüksek engagement rate‘e (etkileşim oranına) ulaştı.
Gayrimenkul sektöründe konsept projelerin lideri Sinpaş GYO’nun butik projelere odaklanan markası Eviya, İstanbul Atakent’te yükselmekte olan EgeYakası projesiyle ilgi ve beğeni toplamaya devam ediyor.
Sosyal medyadaki paylaşımların etkilerini analiz edip ölçümleyen Socialbakers’ın Nisan 2014 raporuna göre, Ege Yakası’nın reklam filmi paylaşımı sayesinde, Türkiye’de bir gayrimenkul firmasının aldığı en yüksek “engagement rate”e (etkileşim oranı) ulaştı. Ege Yakası projesinin “Biz Ege’yi Çok Sevdik” temalı tanıtım filmini içeren “paylaşım”, toplam 11 bin 528 “like” (beğeni), 424 yorum aldı ve 2 bin 782 kez paylaşıldı. Toplamda % 147,0647 engagement rate’e ulaşan içerik sosyal medyada büyük...