23 / 12 / 2024

elekrik şikayet hattı

elekrik şikayet hattı

Kaçak elektrik şikayetinin nereye ve nasıl yapılması gerektiğine ilişkin esaslar, elektrik piyasası tüketici hizmetleri yönetmeliği kapsamında yer alıyor. Peki, kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır? Nasıl yapılır?

Konut sitelerinde en çok şikayet fahiş aidattan!

Toplu konut alanlarındaki şikayetler çin kurulan WhatsApp ihbar hattına ulaşan vatandaşların, yüzde 39’luk kısmı yüksek aidatlardan, yüzde 32’lik kısmı ise usulsüz yönetimlerden şikayetçi oldu. İşte WhatsApp ihbar hattına gelen o şikayetler...

Fahiş ev kira artışlarına karşı hükümet düğmeye bastı! Yasaya aykırı artış yapan ev sahibi hemen kara listeye alınacak!

Fahiş ev kira artışlarına karşı hükümet düğmeye bastı. Yeni düzenleme ile kiracı şikayet hattı oluşturulacak ve hukuka aykırı davranan ev sahibi kara listeye alınacak...

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Kaçak kat şikayet hattı!

Kaçak kat en kolay ve hızlı bir şekilde yapılan ihbarlar neticesinde tespit ediliyor. Peki, kaçak kat nasıl şikayet edilir? İşte, kaçak kat şikayet hattı!

Kaçak ev şikayet hattı!

İmar Kanunu gereğince ruhsat alınmadan bir arsa üzerinde yapı inşaatına başlanamıyor. Peki, ruhsatsız olarak başlanan evler nereye şikayet edilir? İşte kaçak ev şikayet hattı..

ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor!

Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikayet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor. ALO 181 hattına ilginç şikayetler yağıyor.

Vatandaş en çok gürültüyü şikayet etti!

Vatandaş en çok gürültüyü şikayet etti. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı çağrı merkezi olan ALO 181 hattına vatandaşlar en çok gürültü kirliliği ile ilgili şikâyetleri bildirdi.

Alo tapu hattı numarası!

Tapu Bilgi Edinme Sistemi, "Bilgi Edinme Hakkı Kanunu" gereğince bilgi ve belge talep etmek için kullanılıyor. Tapu ile ilgili şikayet, danışma ve talepler için alo tapu hattı da kullanılabiliyor..

TOKİ konutları şikayeti nasıl yapılır?

Satın aldığınız konutta müşteri kullanımı ile birlikte ortaya çıkan eksik ve kusurlar kime ve nasıl bildirilir? TOKİ konutları şikayeti nasıl yapılır? İşte TOKİ konutları şikayet hattı...

Bilecik'te Alo 181 hattı çok az kullanılıyor!

Bilecik Çevre ve Şehircilik il Müdürü Murat Akat her türlü bilgi alma ve şikayet için açılmış olan Alo 181 hattının çok az kullanıldığını belirterek, "Vatandaşlarımızın bu hattı kullanmalarını öneriyoruz" diye konuştu.

Kartal Çarşı Mahallesi, su bekliyor!

Kartal Çarşı Mahallesi, su bekliyor. İstanbul Anadolu Yakası KARTAL Aydos Çarşı Mahallesi sakinleri, yıllardır mahallelerine şebeke suyu bağlanmamasından yakınıyor. Habertürk Acil Şikayet Hattı'na gelen mesajı haberimizde bulabilirsiniz...

Basın Ekspres hattında 4 bin 460 metrekare satılık arsa!

Bahçelievler Yenibosna'da Basın Ekspres hattında imar durumu hazır, 4 bin 460 metrekarelik arsa satılığa çıkarıldı...

Çekmeköy metro hattı yüzleri güldürüyor!

İstanbul'un Anadolu Yakası'nda konumlu olan Çekmeköy, son 10 yılda geçirdiği değişimle göz dolduruyor. Üsküdar – Sancaktepe metro hattının tamamlanmasıyla bölgedeki emlak piyasasasının daha da hareketlenmesi bekleniyor...

elekrik şikayet hattı Haberi

elekrik şikayet hattı

Kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır?

Kaçak elektrik şikayetinin nereye ve nasıl yapılması gerektiğine ilişkin esaslar, elektrik piyasası tüketici hizmetleri yönetmeliği kapsamında yer alıyor. Peki, kaçak elektrik şikayeti nereye yapılır?


Yönetmelik gereğince arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarları şahsen, telefonla veya internet aracılığıyla yapılabilir. Bunların dışındaki başvurular, ilgili tüzel kişinin tüketici hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapılır.


Tüketici hizmetleri merkezi tarafından kaydedilen başvurular, onbeş iş günü içerisinde sonuçlandırılarak öngörülen işlem, başvuru sahibinin talebine uygun olarak; telefon veya internet aracılığıyla ya da yazılı olarak bildirilir.


Tüketici hizmetleri merkezine yapılan başvuruya ilişkin olarak, ilgili tüzel kişi tarafından öngörülen işlem hakkında başvuru sahibi ile ilgili tüzel kişi arasında bir anlaşmazlığın söz konusu olması halinde; başvuru sahibi tarafından Kuruma, ancak öngörülen işlemin...