emlak vergisi bildirini nasıl doldurulur Haberi
Emlak vergisi bildirimi bina nasıl doldurulur?
Gayrimenkul sahibi olan kimselerin, edinimin gerçekleştiği senenin sonuna kadar belediyeye bildirimde bulunmaları gerekiyor. Bildirim; mülk sahibi nüfus cüzdanı fotokopisi, adres ve telefon numarası, kapak dosya, tapu fotokopisi ile yapılıyor.
Satın alınan gayrimenkulün inşaat halinde olması halinde, inşaatın tamamlanması beklenip tapu alındıktan sonra Emlak beyanında bulunulabiliyor.
Eğer taşınmaz mal, kullanıma hazır bir şekilde ise (inşaat halinde değilse) bildirimin yıl sonuna kadar verilmesi gerekiyor. Örneğin, Eylül 2014 yılında taşınmaz satın aldığınızı farz edelim. Buna göre 31 Aralık 2014 tarihine kadar belediyeye bildirim vermeniz gerekiyor. Peki, emlak vergisi bildirimi bina nasıl doldurulur?
EMLAK VERGİSİ BİLDİRİMİ (BİNA)
................. BELEDİYE BAŞKANLIĞINA
................. İL-İLÇE-BELDE
Emlak Vergisi Sicil No: .................
Vergi Kimlik Numarası: .................
MÜKELLEFİN
Soyadı
Adı (Kurum İse Unvanı)
Baba Adı
Doğum Yeri/Tarihi
Nüfusa K. Olduğu Yer
Uyruğu
Cilt No
Aile Sıra No
Sıra No
İKAMET ADRESİ
Mahalle/Semt
Cadde/Sokak
Kapı No
Dire...