Etkinlik turizmi Haberi
Son 10 yılda ciddi gelişme gösteren kongre, toplantı ve etkinlik turizmi (MICE-Meeting-Incentive-CongressEvent), Türkiye'de de firmaların ilgisini çekiyor. Dünya turizm gelirlerinin yüzde 30'luk kısmını elinde bulunduran etkinlik turizmi, 26 milyar dolar olan Türkiye turizm gelirlerinin yüzde 15'lik kısmını oluşturuyor. Amerika'nın lider olduğu turizm alanında Türkiye 18'inci sırada yer alıyor. MICE tarzı etkinliklere en fazla bütçe ayıran sektörlerin başında finans, sigorta, medya ve medikal olduğunu belirten Tourismo Group Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Kızıltan. bu tip kurumsal etkinliklerin genel olarak çalışanların eğitimi, yönetimsel karar ve mesajların paylaşılması ile performans değerlendirmesi gibi amaçlarla gerçekleştirildiğini söyledi. İş dünyasının artık ölçülebilir performansların peşinde olduğunu ifade eden Kızıltan. "Etkinlik yönetimi yapan şirketler müşterisini iyi tanımak, onun hedeflerine ve öngörülerine uygun, özgün ve orijinal teklifler sunmak ve...