ets tur hedefleri Haberi
İç pazarda yüzde 56 paya sahip olan ETS Tur, 2015'e hızlı giriyor. Bu yıl satışlarını yüzde 15 artırmayı planlayan şirket, şehir otelciliğinde de yüzde 300 büyümeyi hedefliyor. ETS Tur Yurtiçi Turlar Direktörü Suat Özbek ile sektörü, erken rezervasyonu ve yeni dönem hedeflerini konuştuk.
Erken rezervasyon satışlarınız nasıl gidiyor?
Yüzde 45 indirimli birinci dönem erken rezervasyon kampanyasını bitirdik. Beklediğimizden de yüksek bir ilgiyle karşılaştık. Geçen yıla oranla birinci dönem satışlarımızda yüzde 122'lik bir artış var. Bu bir talep kayması mı, yani şubat ve martta tatil alan misafir bu döneme mi geçti onu araştırdık. Ancak yüzde 50'sinin yeni kitle olduğunu gördük.
Bu talebi neye bağlıyorsunuz?
Türkiye'de her yıl gelişen seyahat kültürünün etkisi var mutlaka. Ama bizim farklılaşmak amacıyla yürüttüğümüz çalışmaların da payımızı artırmamızda büyük katkısı...