ev vergisi yatırmak için gerekli belgeler Haberi
1319 sayılı Kanun gereğince Türkiye sınırları içerisinde yer alan tüm taşınmaz mallar için ödeniyor. 2017 yılı emlak vergisi için 1. taksit ödeme dönemi 31 Mayıs'ta sona eriyor.
Vergi için 2. taksit ödemeleri ise Kasım ayında yapılıyor. Emlak vergisi ödemeleri ilgili belediyeye yapılıyor. Peki, ev vergisi yatırmak için gerekli belgeler nelerdir?
Ev vergisi yatırmak için gerekli belgeler
Emlak vergisi taşınmaz malların bağlı olduğu belediyeye giderek ödeniyor. Vergi ödemesi için kimlik bilgileri ile taşınmaz bilgilerinin verilmesi yeterli oluyor.
Ev vergisi oranları 2017
Büyükşehir Belediyesinde;
Binalarda Binde 4
Meskenlerde Binde 2
Normal Yörelerde;
Binalarda Binde 2
Meskenlerde Binde 1
Ev vergisi ödememe cezası 2017
Verginin ödenmemesi halinde gecikme zammı uygulanıyor. Ödemenin geciktiği her ay için yüzde 1.40 oranında “emlak vergisi gecikme zammı”...