Türkiye'nin ünlü kozmetik markalarından olan Flormar, Portekiz, Yunanistan, İtalya ve Fas'ta aynı büyüklüklerde mağaza açtı...
Türkiye'nin yüzde 100 yerli kozmetik markası Flormar, mağazacılıkta vites büyüttü. 40 yılı aşkın süredir ihracat yapan Flormar, İstiklal Caddesi'nde ikinci mağazasını açarak, toplam mağaza sayısını 451'e ulaştırdı.
Türk, İtalyan ve Portekiz ortaklı bir operasyon firması olan Bovizza Franchising, Silvian Heach'i bayiliklerle büyütme hedefini sürdürüyor. Silvian Heach Kids, Ankara, Gaziantep, Adana, Mersin ve Lefkoşa-Kıbrıs'tan sonra İstanbul'a mağaza açtı
Flormar, 2 ayda 6 mağaza açtı. Flormar tüketicilerden gelen yoğun talep üzerine Almanya'daki 9'uncu mağazasını Bremen'de, Avusturya'daki 6'ncı mağazasım Graz'da açtı. Flormar yurt içinde 112 mağazaya ulaştı...
İspanya'da yıl sonuna kadar 30 mağazaya ulaşmaya hazırlanan kozmetik Türk firması Flormar, turizm potansiyeli gördüğü Kanarya Adaları'nda iki mağaza açtı
Doğtaş Mobilya Suudi Arabistanda peş peşe açtığı iki mağaza ile dünyada hızla yayılmaya devam ediyor. Açılışta ayrıca Suudi makamları da yer aldı
Kılıçoğlu Group, İstanbul Kartal'daki Kılıçoğlu-Delta Towers'tan sonra yine Kartal'da 60 milyon dolarlık bir yatırımla Kuriş Plaza projesine imza atıyor. Projede 200 adet ofis ve 30 adet mağaza bulunuyor
çift Geyik Karaca, mağazalaşma sürecini hızlandırdı. Firma, 2011'de 60 mağaza açarak 600 kişiyi daha işe alacak. Genel Müdür Eğilmezgil, mart ayından itibaren 25 mağazalarında kadın koleksiyonlarına da yer vereceklerini söyledi
Et ve Balık Kurumu (EBK) 17 büyükşehirde 100 mağaza ile hem hayvancılığı destekleyecek hem de tüketicinin ucuz ve kaliteli ürüne ulaşmasını sağlayacak
Seyidoğlu Helva Reçel, açtığı mağazalar ve ek fabrika yatırımlarıyla hedef büyüttü. Firmanın Genel Müdürü Mehmet Göksu, '2010 yılında elde edilen 40 milyon TL ciroyu 50 milyon TL'ye çıkarmayı hedefliyoruz. Mağaza sayımızı da 20'ye çıkaracağız' diyor
Uyum Gıda ve İhtiyaç Modelleri Sanayi ve Ticaret A.Ş, Kartal'da inşa edilen Upcity Flats projesinde 2 bin 700 metrekarelik mağaza açacak
NASDAQ Borsası'na açık 149 şubeli casual dining (hızlı yemek yenen) restoran zinciri Cheesecake Factory, Kuveyt merkezli Al Shaya grupla Ortadoğu'daki 5 ülke için 22 mağaza açmak üzere lisans anlaşması yaptı
27-28 Ocak tarihlerinde talep toplayacak olan şirket, halka arzdan elde edeceği 315-420 milyon lira arasındaki gelir ile 50 binin üzerinde nüfusu bulunan bölgelerde mağaza açacak
So CHIC, Pelican Mall den sonra yeni mağazasını İzmir Alsancak' ta açtı. Türkiye' nin en büyük takı markası olan So CHIC, yenilenen koleksiyonları ve farklı tarzı ile Türkiye' de ve yurt dışında mağaza sayısını hızla arttırıyor