Türkiye'nin ünlü kozmetik markalarından olan Flormar, Portekiz, Yunanistan, İtalya ve Fas'ta aynı büyüklüklerde mağaza açtı...
Koronavirüs salgını sonrasında kiraların gerilemesiyle beraber Türk markaları yurtdışında mağaza yatırımlarını hızlandırdı.
Ayakkabı sektörünün önemli oyuncularından FLO yurt dışı yatırımlarına devam ediyor. Mağa Fas'ta bulunan Borj Fez Mall'da açtığı 981 metrekarelik yeni mağazasıyla yurtdışındaki mağaza sayısını 104'e çıkarttı.
LC Waikiki, 2020'de 130 mağaza açmayı hedefliyor. 9 yeni ülke ile mağazaların 15'i yurt içinde, 115'i yurtdışında açılması planlanıyor...
Doğanlar Yatırım Holding, Doğtaş ve Kelebek gibi önemli mobilya markalarını bulunduruyor. Doğanlar Yatırım Holding Yönetim Kurulu Başkanı Davut Doğan, "2020 de 38’i yurtdışında olmak üzere toplam 113 mağaza açma hedefimiz var. Böylelikle toplamda 430 mağazaya ulaşacağız" dedi...
İstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı hedefleyen firma, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkaracak.
All Blue'yu global marka stratejisi olarak belirleyen Mavi, yeni stratejisini İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver'da tanıttı. Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, "Yurtdışındaki büyümemiz de sürecek. 2020’de Rusya ve Türk Cumhuriyetleri ağırlıklı hedeflerimiz var. Bu bölgede 20 mağaza açmak ist
Paşabahçe yurtdışı mağazacılık girişimlerini devam ettiriyor. Paşabahçe Riyad'da yeni bir mağaza açtı.
Kilim Mobilya yurtiçi ve yurtdışı şube sayısını arttırmaya devam ediyor. Yurtdışında 31 mağazası bulunan şirket yıl sonuna kadar 35 mağaza açmayı hedefliyor.
Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…
Damat, Tween ve D’S markalarıyla erkek giyiminde moda markaları çıkaran Orka Holding, 2023’te yurtdışı mağaza sayısını 1200’e çıkarmayı hedefliyor.
Şu anda yurtiçinde ve yurtdışında 58 mağazası olan ayakkabı markası Elle Shoes, yurtdışında 10 mağaza açmayı hedefliyor...
Gaziantep'in Nizip ilçesinde 1980 yılında ayakkabı üretimine başlayan Aydın Erbay, yarattığı Lescon markasını bugün 60 mağazalı bir aktif spor giyim markası haline getirdi. Erbay'ın hedefi beş yılda mağaza sayısını 200'e çıkarmak ve yurtdışına açılmak.
İç piyasada ciddi sıkıntılarla mücadele eden perakendeciler yurtdışında 500 yeni mağaza açacak