27 / 04 / 2024

LC Waikiki bu yıl 130 mağaza açacak! 

LC Waikiki bu yıl 130 mağaza açacak! 

LC Waikiki, 2020'de 130 mağaza açmayı hedefliyor. 9 yeni ülke ile mağazaların 15'i yurt içinde, 115'i yurtdışında açılması planlanıyor...



2020 yılında 28 milyar TL ciro hedefleyen LC Waikiki, yurtdışı mağaza yatırımları ile sınırlarını genişletiyor. Güney Afrika He dördüncü kıtaya giriş yapacak markanın 2020 yılı ihracat hedefi 1 milyar dolar. 

Fortune Dergisi'nden Begüm Nur Alkış'ın haberine göre, Global Perakende büyüklüğünün 2023 yılına kadar 30 trilyon dolara ulaşması bekleniyor. Perakende sektöründe rekabeti etkileyen trendler ise sektör oyuncularının yatırım rotalarını şekillendiriyor. KPMG’nin 2020 yılı “Perakende Sektörel Bakış” raporuna göre, perakende oyuncuları Türkiye’deki büyümeden ziyade gündemlerine yurtdışım daha çok alıyor.

1 milyon dolar yatırım bedeli ile 1000. mağazasını Ukrayna’nın başkenti Kiev’de açan LC Waikiki de rotasını yurtdışmdaki yatırımlarına çevirdi.

Kiev’in popüler adreslerinden River Mall’da açılan mağaza, bin 880 metrekare alanıyla ülkenin şu an en büyüğü. Mağaza açılışı sırasında LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, “ulaşılabilir modayı farklı pazarlarda, farklı kültürlerle buluşturarak ülke sınırlarının ötesine taşıma” hedeflerini hatırlatıyor. Uç kıtada, 47 ülkede yer alan markanın, 2020 yılının üçüncü çeyreğinde Peru-Güney Amerika ile yeni bir kıtaya açılma planı bulunuyor. Yatırım planlarında ayrıca Afrika’da Zambiya, Fildişi Sahilleri, Gana, Angola ve Senegal; Avrupa’da Macaristan, Asya’da ise Moğolistan ve Türkmenistan gibi yeni ülkeler yer alıyor.

2020’de dokuz yeni ülke ile yurt içinde 15, yurt dışında 115 olmak üzere toplam 130 yeni mağaza açmak planlanıyor.

2020 yılı ihracat hedefi ise 1 milyar dolar. Özelleştirilmiş ürünlerle klasik hizmet anlayışına farklı bir bakış getiren marka, görme engelli bireyler için LCW Sense aplikasyonu ile yardıma ihtiyaç duyulmadan alışveriş yapma özgürlüğü de sunuyor. Uygulama, deseninden fiyatına kadar ürün hakkında kullanıcıya bilgi veriyor. Kullanıcı, uygulamada ürün etiketini okutarak, uygun yıkama ve başka parçalarla kombinleme seçeneklerini de buluyor. Belarus, Ukrayna, Moldova ve Ermenistan’da da uygulamaya yakın zamanda başlanması bekleniyor.


Geri Dön