franchise bedeli 2019 Haberi
Türkiye’nin son yıllarda yeni pazarlar oluşturmak için attığı atılımlar, Türk iş adamlarının daha vizyoner bir bakış açısı geliştirmesini sağladı. Artık Türk markaları için bütün dünya potansiyel bir pazar, iletişim kanallarının gelişmesi ve dijitalleşme de markalarımızın yurt-dışında daha etkin faaliyet göstermesini kolaylaştırdı. Yurtiçinde belirli bir pazar olgunluğuna erişen markalarımız büyümek için artık yurtdışı pazarlarını değerlendirmeyi tercih ediyor. Ayrıca Türk şirketleri, ürün ve hizmetler konusunda yurtdışı piyasalar ile rekabet edebilir durumda. Türk ürünlerinin yurtdışında talep görmesi yurtdışına odaklanmada önemli nedenlerden biri olarak değerlendiriliyor. Yurtdışına yerleşen Türk nüfusun Türkiye’den marka getirme konusunda istekli olması da pek çok markanın farklı ülkelerde hızla yayılmasına yol açıyor.
YEME İÇME SEKTÖRÜ ÖNDE
Ekonomist'ten Burcu Tuvay'ın haberine göre; Tüm bunların yanında hızla büyüyen yerli yeme içme zincirlerinin tek müşterileri...