11 / 01 / 2025

Geberit Türkiye 2015 hedefleri

Geberit Türkiye 2015 hedefleri

Geberit, sürdürülebilirlikle büyüyecek Son birkaç yılda, her yıl yüzde 35'lik bir büyüme gösteren Geberit Türkiye, 2015 yılı sonunda, geçtiğimiz yıla göre yüzde 27 büyümeyi amaçlıyor.

Türkiye hazır betonda 6 yıldır lider!

Hazır betonla Avrupa'dan yaklaşık 100 yıl sonra tanışan Türkiye, 2015 yılında ürettiği 107 milyon metreküp hazır beton ile küresel ölçekte iddialı bir konumda bulunuyor.

2015'te Türkiye'de en çok konut satılan ilçeler!

Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) verilerine göre 2015 yılında hangi ilin hangi ilçesinde kaç adet konut satışı yapıldı? İşte cevabı...

Türkiye'de yabancı yatırımcıların öncelikli tercihi gayrimenkul!

Türkiye, 2015 yılında 16.5 milyar dolarlık uluslararası doğrudan yatırım çekerek 2014'te 22. sıradan 20. sıraya yükseldi.

Vekon, Türkiye’nin 2015 yılı ihracat şampiyonları arasında!

Türkiye İhracatçılar Meclisi tarafından açıklanan 2015 yılının en başarılı markaları arasında, yaşam konteyneri, hafif çelik yapı ve yapısal çelik binaların tasarımını tek başına üstlenen Vekon yılın ihracat şampiyonları arasına girdi.

Türkiye Mimarlık Yıllığı 2015 Sergisi Bursa'da açıldı!

Türkiye Mimarlık Yıllığı 2015' Sergisi, Bursa'da ikinci olarak Uludağ Üniversitesi Mimarlık Fakültesinde açıldı. Sergi 20 gün boyunca Uludağ Üniversitesi Mimarlık Fakültesi'nde izlenebilecek.

Türkiye ekonomisi 2015'te yüzde 4 büyüdü!

Türkiye ekonomisi 2015 yılında tüm olumsuzluklara rağmen yüzde 4 ile tahminlerin üstünde büyüdü. Bu büyüme hızıyla Türkiye, G20 4'üncüsü oldu. Yüzde 2.4 büyüyen ABD'yi ve Avrupa ülkelerini geride bıraktı.

DTZ Türkiye 2015 yılı 4. çeyrek raporu yayınlandı!

DTZ Pamir&Soyuer tarafından Türkiye Gayrimenkul Pazarı hakkında hazırlanan DTZ Türkiye 2015 yılı 4. çeyrek raporu yayınlandı. En yüksek kira değeri geçen dönem ile aynı olarak Levent-Etiler bölgesinde 47 ABD dolar/metrekare/ay seviyesinde kaldı.

IKEA Türkiye son beş yılda 7,2 milyar Euro kurumlar vergisi ödedi!

IKEA Türkiye, "2015 mali yılında IKEA Group, faaliyet gösterdiği ülkelerde toplam 822 milyon avro civarında kurumlar vergisi ödemiş olup, bu ödediği tutar yaklaşık yüzde 20 efektif kurumlar vergisi oranına denk gelmektedir" açıklamasında bulundu.

2015 yılında Türkiye'de kaç konut satıldı?

2015 yılında Türkiye genelinde kaç konut satıldığı Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklandı. Peki, 2015 yılında Türkiye'de kaç konut satıldı? Kaç konut ilk defa satıldı?

Geberit Türkiye bayileriyle buluştu Kıbrıs'ta buluştu!

Geberit Türkiye bayiler toplantısı Türkiye’nin her bölgesindeki bayilerin katılımı ile Kıbrıs’ta gerçekleşti. Girne'de yeni açılan Elexus Otel'de düzenlenen bayi toplantısının odak noktası sürdürülebilirlik oldu.

Keller Williams, Türkiye'de bir yılda 2,5 kat büyüdü!

Keller Williams, Türkiye’de büyüme devam ediyor. 2013 yılında Türkiye pazarına hızlı bir giriş yapan Keller Williams Türkiye 2015 yılında danışman sayısını 150’den 500’e yükseltti ve danışmanların geliri bir senede yüzde 80 oranında arttı.

DTZ Türkiye 2015 yılı 3. çeyrek raporu yayınlandı!

DTZ Pamir & Soyuer tarafından Türkiye Gayrimenkul Pazarı hakkında hazırlanan DTZ Türkiye 2015 yılı 3. çeyrek raporu yayınlandı...

KPMG Türkiye, emlak sektörü kredilerinin geleceği raporunu hazırladı!

KPMG Türkiye, 2015 yılında emlak sektörü kredilerinin geleceği hakkında yaptığı Property Landing Barometer araştırmasının sonuç raporunu hazırladı.

Geberit Türkiye 2015 hedefleri Haberi

Geberit Türkiye 2015 hedefleri

Geberit, sürdürülebilirlikle büyüyecek Son birkaç yılda, her yıl yüzde 35'lik bir büyüme gösteren Geberit Türkiye, 2015 yılı sonunda, geçtiğimiz yıla göre yüzde 27 büyümeyi amaçlıyor. Büyümenin merkezine sürdürülebilirliği koyduklarını belirten Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, her yıl çevre konusunda yapılan verimlilik çalışmalarını yüzde 5 artırmayı hedeflediklerini belirtti. Geberit'in, 2009 2013 yılları arasında dünyada 2 milyar metreküp su tasarrufu sağladığı bilgisini veren Kazazoğlu, "Yeşü Lojistik" politikasıyla da lojistik merkezinin lokasyonunu ve sevkiyat planlamalarının revize edildiğini söyledi. Sürdürülebilirliğin yanı sıra inovatif ürünleriyle de Türkiye'de iddialı olduklarını kaydeden Kazazoğlu, "Türkiye'de rekabet gün geçtikçe artmaya başladı. Türkiye fiyat hassasiyeti açısından çok zor bir pazar. Hem rakip fazla hem de fiyat çok ön planda. Biz de pazarın ihtiyaçları doğrultusunda farklı fiyat aralıklarında ürün...