Geberit Türkiye 2015 yıl sonu yüzde 27 büyümeyi hedefliyor!
Geberit, sürdürülebilirlikle büyüyecek Son birkaç yılda, her yıl yüzde 35'lik bir büyüme gösteren Geberit Türkiye, 2015 yılı sonunda, geçtiğimiz yıla göre yüzde 27 büyümeyi amaçlıyor.
Geberit, sürdürülebilirlikle büyüyecek Son birkaç yılda, her yıl yüzde 35'lik bir büyüme gösteren Geberit Türkiye, 2015 yılı sonunda, geçtiğimiz yıla göre yüzde 27 büyümeyi amaçlıyor. Büyümenin merkezine sürdürülebilirliği koyduklarını belirten Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, her yıl çevre konusunda yapılan verimlilik çalışmalarını yüzde 5 artırmayı hedeflediklerini belirtti. Geberit'in, 2009 2013 yılları arasında dünyada 2 milyar metreküp su tasarrufu sağladığı bilgisini veren Kazazoğlu, "Yeşü Lojistik" politikasıyla da lojistik merkezinin lokasyonunu ve sevkiyat planlamalarının revize edildiğini söyledi. Sürdürülebilirliğin yanı sıra inovatif ürünleriyle de Türkiye'de iddialı olduklarını kaydeden Kazazoğlu, "Türkiye'de rekabet gün geçtikçe artmaya başladı. Türkiye fiyat hassasiyeti açısından çok zor bir pazar. Hem rakip fazla hem de fiyat çok ön planda. Biz de pazarın ihtiyaçları doğrultusunda farklı fiyat aralıklarında ürün sunmaya başladık. Örneğin gömme rezervuar için birkaç kademeli fiyat politikamız var" diye konuştu.
Geberit 8 ülkede 17 üretim tesisi ile hizmet veriyor. Tüm fabrikalarda çalışan sayısı ise yaklaşık bin. Geberit'in özellikle merkez Avrupa'da çok güçlü bir konuma sahip olduğunu hatırlatan Kazazoğlu, "Ama bu bölgenin büyüme potansiyeli belli ve Geberit de bunun farkında. O nedenle son 5 yıldır gelişmekte olan ülkelere yapılan yatırımlar arttı. Türkiye bu ülkelerin başında geliyor" dedi.
Sektör krizi atlattı niteliğini artırarak büyüyor Türkiye'de sektörün gelişimini de değerlendiren Kazazoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ben inşaat sektöründe, kaliteli ve markalı projelerin geçtiğimiz yılki zorlu süreci başarıyla atlattığını düşünüyorum. Özellikle kentsel dönüşüm planları ve devletin bu konuda gösterdiği titiz yaklaşımlar doğru projelerin öne çıkmasını sağlıyor. Bu durum bizim için de oldukça olumlu bir etki yaratıyor.
Çevre dostu tasarruflu ürünlerin önemi de sektörde gittikçe artıyor.
Kısacası sektörün artık daha nitelikli olarak büyüdüğü kanaatindeyim. Gelecek yıllarda da bu durumun artarak devam edeceğini düşünüyorum."
Dünya