Geberit Türkiye ürünleri Haberi
Geberit, sürdürülebilirlikle büyüyecek Son birkaç yılda, her yıl yüzde 35'lik bir büyüme gösteren Geberit Türkiye, 2015 yılı sonunda, geçtiğimiz yıla göre yüzde 27 büyümeyi amaçlıyor. Büyümenin merkezine sürdürülebilirliği koyduklarını belirten Geberit Türkiye Genel Müdürü Cengiz Kazazoğlu, her yıl çevre konusunda yapılan verimlilik çalışmalarını yüzde 5 artırmayı hedeflediklerini belirtti. Geberit'in, 2009 2013 yılları arasında dünyada 2 milyar metreküp su tasarrufu sağladığı bilgisini veren Kazazoğlu, "Yeşü Lojistik" politikasıyla da lojistik merkezinin lokasyonunu ve sevkiyat planlamalarının revize edildiğini söyledi. Sürdürülebilirliğin yanı sıra inovatif ürünleriyle de Türkiye'de iddialı olduklarını kaydeden Kazazoğlu, "Türkiye'de rekabet gün geçtikçe artmaya başladı. Türkiye fiyat hassasiyeti açısından çok zor bir pazar. Hem rakip fazla hem de fiyat çok ön planda. Biz de pazarın ihtiyaçları doğrultusunda farklı fiyat aralıklarında ürün...