Hakan Buvan gayrimenkul pazarlama 6p Haberi
Buvan Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Buvan, gayrimenkul pazarlama konusunda ‘6p’ stratejisini sektöre kazandırdı. İnovatif pazarlama başlıklı yeni strateji arazi, personel, fiyat, ürün, program ve tanıtım öğelerini bünyesinde barındırıyor.
Türk gayrimenkul sektörüne ‘Busidence’ konseptini kazandıran Hakan Buvan, pazarlama konusunda yepyeni bir stratejiyi geliştirerek yenilikçilik felsefesini bir kez daha ispatlamış oldu. Buvan Yatırım Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Buvan, ‘İnovatif Pazarlamada 6p’ stratejisini açıkladı.
“ İnovasyon değişim ve gelişimdir”
Hakan Buvan, yeni stratejinin temellerini şu cümlelerle anlattı: Ana tema gayrimenkul proje pazarlamada 6 P üzerine kurulu. Dünyada kabul görmüş 4 P kuramı (Doğru Yer, Doğru Ürün, Doğru Fiyat, Doğru Tanıtım) Amerikalı Profesör MCARTY tarafından 60'lı yılların başında ortaya atılmış pazarlama karışımı kuramıdır. Müşteri odaklı pazarlama stratejilerinin gelişimiyle gelinen noktada 4 P ‘ye ilave olarak...