igdaş çağrı merkezi tel Haberi
İGDAŞ çağrı merkezi numarası!
İGDAŞ çağrı merkezi numarası 444 36 36 olup; İletişim Merkezi, İGDAŞ’ın İstanbul genelinde milyonlarca abonesi ile iletişim içerisinde olmasını sağlayan en hayati noktası olarak nitelendiriliyor.
İstanbul’da doğalgaz aboneleri, İGDAŞ Çağrı Merkezi’ne başta telefon olmak üzere faks, sesli mesaj, e-posta ve SMS gibi farklı haberleşme kanalları üzerinden ulaşıp sorularına yanıtlar alabilir, doğalgaz ile ilgili sorunlarının çözümü için talepte bulunabilirler. İGDAŞ çağrı merkezi ile ilgili açıklamalar; İGDAŞ'ın web sitesinde şu şekilde açıklanıyor:
"İGDAŞ Çağrı Merkezi’ne ya da ilgili diğer bölümlere gelen tüm şikâyetler, verilen hizmetlerin sürekli iyileştirmesi anlayışıyla değerlendirilir. Bu nedenle şikâyetlerin tek bir veri tabanı üzerinde kayıt altına alınması, cevaplanması ve analiz yapılması iyileştirilme süreci açısından büyük önem taşır.
Bu amaç ve hizmet anlayışıyla 2007 yılında kurulan İGDAŞ Çağrı Merkezi,...