İMMİB Yapı Malzemeleri Sektör Komitesi strateji Haberi
İMMİB Yapı Malzemeleri Sektör Komitesi, ihracatta farklı bir strateji izleyerek ‘mercek harekatı’na başladı. Mercek harekatında klasik alım heyetleri daveti yerine, doğrudan hedef pazarlardaki yetkili isimler Türkiye’ye getirildi
Türkiye’nin yapı malzemeleri ihracatının artırılması için geleneksel alım heyetlerinin davet edilmesi yerine yeni bir strateji geliştirilerek ‘mercek harekatına’ başlanıldı. İhracatta mercek harekatının ilk uygulaması İstanbul’da 21-25 Nisan tarihleri arasında düzenlenen Turkey Build 38. Yapı Fuarı’nda gerçekleştirildi. Ekonomi Bakanlığı desteği ile İstanbul Maden ve Metaller İhracatçı Birlikleri (İMMİB) Yapı Malzemeleri Sektör Komitesi tarafından uygulamaya konulan stratejiyle Venezüella, Katar, Özbekistan, Cezayir, Güney Afrika, Kanada ve Kenya’dan 11 kişilik heyet fuara davet edildi. Fuarda üreticilerle birebir iş görüşmesi yapan konuklar iş bağlantıları da gerçekleştirdiler.
Dış cepheden, armatürlere on binlerce çeşit sergilendi
Türkiye’nin yapı malzemeleri ihracatını artırmak için çalıştıklarını...