İnanç Kabadayı Marka Şehirler Zirvesinde konuştu Haberi
Avrupa’nın marka olarak anılan belli başlı şehirleri; Paris, Viyana, Londra, Amsterdam, Roma, Barselona gibi binlerce yıllık geçmişiyle tarihin ve kültürün kesişim noktası, doğu ile batı arasındaki köprü olan İstanbul’umuzda tam anlamıyla bir marka şehir.
Sahip olduğu tarihsel birikim, gelenek – göreneklerinin oluşturduğu kültür, medeniyetlerin bıraktığı gurme anlayışı ve müzikal zenginliği ile İstanbul, marka şehir olabilmek adına sıralayabileceğimiz birçok faktörü içinde barındırıyor.
Şehirleri marka yapan, sahip oldukları özellikleri ticaretle bağdaştırabilmeleridir. İstanbul, bu anlamda sahip olduğu tüm faktörleri ticarete bağlayabilmiş ve tercih edilen bir destinasyon haline gelmiştir. Mevcut konjonktür çerçevesinde İstanbul’u geleceğe taşımak başta yönetimler olmak üzere bu sektördeki her bir bireyin görevi. Bu çerçevede de yasalaşan Kentsel Dönüşüm, İstanbul için büyük bir fırsat.
Kentsel Dönüşüm, başta İstanbul olmak üzere tam gaz ilerliyor. Ancak...