irem müezzenoğlu Haberi
Annenin, çalışsa da çalışmasa da aile ekonomisinde başrolü kapması, konut alımında son karan veren kişi olması, konut üreticilerini "anneye nasıl ulaşınm" arayışına yöneltti.
Kadın müşteriye hitap etmeyen konut projelerinin başarı şansının olmadığı, Türkiye İstatistik Kunımu'nun (TÜÎK) istatistiklerine de yansıdı TÜÎK'in "İstatistiklerle Aile" verilerine göre, konut dahil alışverişte ailede son kararı, yüzde 80'lere ulaşan oranda kadının verdiği ortaya çıktı. Konut firmaları da bu durumu, pazarlama stratejilerine yansıtarak, hedef kitle olarak belirledikleri annelerin ihtiyaçlarını karşılayacak ayrıntılara projelerinde daha geniş yer vermeye başladdar.
Klasik apartman dairelerinde oturma odasına hapsolan annelere, alternatif yaşam alan lan sunmak isteyen lüks konut üreticileri, özel tasarım mutfaklar ve dev teraslarla annelerin kalbini fethetmeye çalışıyorlar.
Gittikçe büyüyen, her ihtiyacı karşılayacak derecede konfora ve modernliğe kavuşan mutfaklar, markalı konutlarda evin en önemli...