23 / 12 / 2024

işbirliği platformu

işbirliği platformu

İstanbul’ un Marka Değerinin Arttırılması İçin Gayrimenkul Sektörü Harekete Geçti. Kamu - özel sektör işbirliğiyle farklı uzmanlıkların ve disiplinlerin bir araya getirilerek İstanbul İçin İşbirliği Platformu kurulacak...

'Kiraları emlakçılar tırmandırıyor' tepkisi: Emlakçılar kiralamalara karışmasın! 

Antalya Kiracılar Derneği Platformu tarafından, 'kiraları emlakçılar tırmandırıyor' diyerek önemli açıklamalar yapıldı. İşte detaylar... 

44. Yapı Fuarı başladı!

Türkiye ekonomisinin taşıyıcı sektörleri arasında bulunan ve son zamanlarda sık sık gündeme gelen inşaat sektörünün, yerli ve yabancı temsilcilerin iş birliği platformu Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul bugün başladı...

44. Yapı Fuarı yarın başlıyor!

Türkiye ekonomisinin taşıyıcı sektörleri arasında yer alan inşaat sektörünün, yerli ve yabancı temsilcilerin iş birliği platformu Yapı Fuarı – Turkeybuild İstanbul yarın başlıyor. 

Merkez Bankası açıkladı! Dijital Türk Lirası için ilk adım atıldı!

Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası; ASELSAN, HAVELSAN ve TÜBİTAK-BİLGEM, Dijital Türk Lirası Ar-Ge kapsamında mutabakat zaptı imzaladı. Dijital Türk Lirası İşbirliği Platformu oluşturuldu.

TESK ile Şekerbank'tan esnaf için iş birliği!

Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu ile Şekerbank, "Kapımız Esnafa Açık" platformu kapsamında esnaf ve sanatkarların nakit ihtiyacını ilave avantajlar sağlayarak karşılamak üzere iş birliği yaptı.

İnşaat sektörünün iş platformu Workindo'yla evden iş bulma imkanı!

Tüm dünyayı ve Türkiye’yi etkisi altına alan koronavirüs salgınına karşı önlemler alınmaya devam ediyor. Yapı-inşaat sektöründe, gerek iş arayan personel gerekse de personel ya da taşeron arayan firmalar için çözümler üreten Workindocom, iş arayanlara evden iş bulma imkanı sunuyor...

Gayrimenkule ilgi artacak!

9. Boğaziçi Zirvesi, Uluslararası İş Birliği Platformu'nda konuşan GYODER Başkanı Doç. Dr. Feyzullah Yetgin, KONUTDER Başkanı Altan Elmas ve Ege Yapı Başkanı İnanç Kabadayı sektöre ilişkin önemli açıklamalarda bulundu.

Faizlerin düşmesiyle birlikte gayrimenkule ilgi artacak!

Uluslararası İş Birliği Platformu tarafından Cumhurbaşkanlığı himayesinde, Türkiye İhracatçılar Meclisi ev sahipliğinde düzenlenen 9. Boğaziçi Zirvesi gerçekleştirildi...

Türkiye'deki konut projelerini Körfez yatırımcılarıyla buluşturan işbirliği!

Gayrimenkul bilgi ve pazarlama platformu Zingat.com, yatırım ortağı olan Ortadoğu'nun lider emlak platformu PropertyFinder ile Türkiye'deki konut projelerini Körfez yatırımcılarıyla buluşturan işbirliği yaptı..

Endeksa ve Realty World Türkiye'den işbirliği!

Teknoloji odaklı gayrimenkul değerleme platformu endeksa.com ile dünyanın önde gelen gayrimenkul franchise şirketlerinden Realty World Türkiye işbirliği gerçekleştirdi..

Yang Huiyan, Türkiye'ye gayrimenkul yatırımı yapacak!

Çin’in en zengin kadınlarından Country Garden Holdings’in patronu Yang Huiyan kasımda Türkiye’ye geliyor. Uluslararası İşbirliği Platformu’nun düzenlediği Boğaziçi Zirvesi’ne katılacak Huiyan, İstanbul’da yatırım için de proje araştırıyor.

Vergide işbirliği platformu!

Sözcü Gazetesi köşe yazarı olan Nedim Türkmen, bugünkü yazısında Kurumlar Vergisi Kanunu'nda geçilen yeni sistem Panama Belgeleri'ni anlattı. İşte o haber...

Engaranti Gayrimenkul ile Denizbank arasında işbirliği imzalandı!

Ansa Yatırım Holding, bağlı ortaklılığı Engaranti Gayrimenkul Danışmanlık Hizmetleri San. ve Tic. A.Ş. ile Denizbank arasında işbirliği sözleşmesi imzalanması hakkında Kamuoyu Aydınlatma Platformu'na açıklama yaptı.

işbirliği platformu Haberi

işbirliği platformu

CNR EXPO Emlak 2013 fuarında gerçekleştirilen ‘İstanbul’un Marka Kent Yolculuğu’ başlıklı panelde Cushman & Wakefield Ülke Başkanı Haluk Sur, Global Magic Brands CEO’su Ömer Şengüler ve GİSP Başkan Yardımcısı/EA İnşaat Genel Müdürü Hakan Gümüş İstanbul’un makro ölçekli gayrimenkul projelerini ve yurtdışındaki İstanbul algısını tartıştı. 


Küresel rekabet ortamında ülkelerden çok şehirlerin ön plana çıktığı bir ortamda İstanbul’un, diğer dünya şehirleri arasında üst sıralarda yerini nasıl alabileceğine odaklanan konuşmacılar, İstanbul’un uluslararası ortamda kentsel marka algısının yönetilmesi ve 'Marka Kent Ajansı'nın kurulması yönünde yorumlar yaptı. Olimpiyat, EXPO adaylığı ve benzeri uluslararası bir çok oylamada Türkiye’deki kentlerin arzu edilen oyları alamıyor olmasının uzun soluklu tanıtım çalışmalarının yapılmamasından kaynaklandığını belirten Haluk Sur, “İstanbul” markasının daha iyi bir noktaya yükseltilmesi için mutlaka kamu desteğinin devreye girmesi...