ispanyol ayakkabı markası Camper Haberi
İspanyol ayakkabı markası Camper’ın Türkiye Genel Müdürü Divarcı, Türkiye’nin Camper’ın en çok önem verdiği pazarlardan olduğunu söyleyerek, grubun otel ve enerjide de yatırım planladığını belirtti.
Türkiye’nin uzun yıllardan beri Camper’ın en çok önem verdiği pazarlardan birisi olduğunu söyleyen Camper Türkiye Genel Müdürü Ulaş Divarcı, “23 adet mağazayla Avrupa’da en çok mağazası olan 3. ülkeyiz. Diğer iki ülke ise Camper’ın anavatanı olan İspanya ile Portekiz” dedi.
Camper’ın, 2004 yılında bir distribütör aracılığıyla girdiği Türkiye pazarına , 2010 yılında kendi operasyonuyla devam etmeye karar verdiğini hatırlatan Divarcı, “O zamandan bu yana ciddi bir yatırım yaparak sürekli büyüyen bir marka haline geldi. Türkiye pazarının genç nüfusu ve büyüme potansiyeli, markanın dikkatini bu yöne çekmiş durumda” diye konuştu.
50 odalı butik otel
Camper markasının Casa Camper adı...