23 / 12 / 2024

istanbul platformları

istanbul platformları

İstanbul’ un Marka Değerinin Arttırılması İçin Gayrimenkul Sektörü Harekete Geçti. Kamu - özel sektör işbirliğiyle farklı uzmanlıkların ve disiplinlerin bir araya getirilerek İstanbul İçin İşbirliği Platformu kurulacak...

İn istanbul fiyat!

İn istanbul fiyat listesi kapsamında daire fiyatları 320 bin TL’den başlangıç gösteriyor. İnistanbul Gala projesinde 1+1’den 4+1 ‘e kadar farklı daire seçenekleri bulunuyor.

İstanbul Altın Aks'ta sembol otel yatırımı!

Prime istanbul, dünyada, Pullman ve Mercure markaları ile işletilen en büyük tesislerden biri olacak. Tesiste 3 bin m2'lik SPA ve Wellness alanı, 60 farklı üniteli çok amaçlı performans merkezi bulunacak.

İstanbul Finans Merkezi çok uluslu firmaları İstanbul'a çekiyor!

Ali Fuat Taşkesenlioğlu, İFM projesinin çok uluslu firmaların istanbul'da merkez kurmayı düşünmesine neden olduğunu duyduklarını belirterek, "Dolayısıyla, söz konusu projenin ulusal boyutta istihdamın ve yurtiçi piyasalar fayda sağlayacak" dedi.

Still İstanbul Diamond'dan THY çalışanlarına özel kampanya!

Yeşilyurt İnşaat tarafından Kurtköy'de hayata geçirilen Still istanbul Diamond projesinde; Sabiha Gökçen,THY, Netaş ve Tekno Park çalışanlarına özel kampanya düzenlendi.

Tema istanbul Halkalı fiyat listesi!

Tema istanbul Halkalı fiyat listesi daire tiplerine bağlı olarak değişiyor. Teslimlerin bu yıl Temmuz ayında yapılacağı projede 3 bin 531 adet daireye yer veriliyor.

İstanbul'un 100 binası kitabı yayınlandı!

KÜLTÜR A.Ş, 4. yüzyıldan bugüne İstanbul'un tarihine damgasını vuran 100 binayı bir kitapta topladı. Kültür AŞ'den yapılan açıklamaya göre, "istanbul'un 100 Binası" kitabını, araştırmacı-yazar Rose Mary Samanoğlu hazırladı.

Concord İstanbul'un 2. etap satışlarında bahar kampanyası!

Teknik Yapı, Fikirtepe'de insa ettiği kentsel dönüşüm projesi Concord istanbul'da indirim ve 50 aya sıfır faiz seçeneklerini sunarken, daire fiyatının yüzde 1.5'ine gelen noter masraflarını da ödüyor.

Sembol İstanbul'un busidence konseptli C bloğu satışa sunuldu!

Karden İnşaat tarafından Bahçeşehir-Beylikdüzü Tem yolu bağlantısı üzerinde inşaatı devam eden Busidence konseptine sahip Sembol istanbul'un C blokunu satışa sundu..

İstanbul 216 projesindeki 2'nci etap için çalışmalara başlandı!

BAYSAŞ inşaat tarafından Fikirtepe'de hayata geçirilen istanbul 216 projesindeki 2'nci etap için düğmeye basıldı. Hak sahipleri tarafından boşaltılarak yıkıma hazır hale getirilen ikinci etapta yıkım çalışmalarına başlandı.

HEP İstanbul'da İkinci Şans kampanyası uzatıldı!

TEKFEN Emlak Geliştirme'nin istanbul'daki yeni projesi HEP istanbul için başlattığı 'İkinci Şans' kampanyası 15 Mayıs'a kadar uzatıldı.HEP istanbul'da, satış adedi lansmandan bu yana 600 dairenin üzerine çıktı.

Mövenpick Hotel İstanbul Golden Horn Haliç’te açıldı!

İSVİÇRE merkezli uluslararası otel zinciri Mövenpick Hotels & Resorts’un İstanbul’da ikinci Türkiye’de ise dördüncü oteli olan Mövenpick Hotel Istanbul Golden Horn Haliç’te açıldı.

Bulvar İstanbul'daki dairelerin yüzde 90'ı 1 yılda satıldı!

Emlak Konut'un Basaksehir'deki en lüks projesi Bulvar istanbul, konutların satısını yüzde 90'ını 1 yıl gibi kısa bir sürede tamamlayarak satış ve hasılat rekortmeni oldu.

Kartal Moment İstanbul'da peşin alım avantajı!

Kartal’da AC Yapı tarafından 100 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen Moment istanbul projesinin yüzde 25’i satıldı. İki kuleden oluşan projede fiyatlar 269 bin liradan başlıyor.

istanbul platformları Haberi

istanbul platformları

CNR EXPO Emlak 2013 fuarında gerçekleştirilen ‘İstanbul’un Marka Kent Yolculuğu’ başlıklı panelde Cushman & Wakefield Ülke Başkanı Haluk Sur, Global Magic Brands CEO’su Ömer Şengüler ve GİSP Başkan Yardımcısı/EA İnşaat Genel Müdürü Hakan Gümüş İstanbul’un makro ölçekli gayrimenkul projelerini ve yurtdışındaki İstanbul algısını tartıştı. 


Küresel rekabet ortamında ülkelerden çok şehirlerin ön plana çıktığı bir ortamda İstanbul’un, diğer dünya şehirleri arasında üst sıralarda yerini nasıl alabileceğine odaklanan konuşmacılar, İstanbul’un uluslararası ortamda kentsel marka algısının yönetilmesi ve 'Marka Kent Ajansı'nın kurulması yönünde yorumlar yaptı. Olimpiyat, EXPO adaylığı ve benzeri uluslararası bir çok oylamada Türkiye’deki kentlerin arzu edilen oyları alamıyor olmasının uzun soluklu tanıtım çalışmalarının yapılmamasından kaynaklandığını belirten Haluk Sur, “İstanbul” markasının daha iyi bir noktaya yükseltilmesi için mutlaka kamu desteğinin devreye girmesi...